ik heb een probleem met nfs underground wat vast al vaker genoemd is met die onleesbare tekst en menu's. mijn videokaart: nvidia riva tnt model 64/ model 64 pro. is die goed genoeg? enzo ja waar kan het dan aan liggen?
Aangezien het spel het wel gewoon doet moet je videokaart voldoende zijn om 'm in ieder geval te draaien. Al zal ik maar niks zeggen over de snelheid waarmee dat gebeurt, want de TNT2 M64 is niet veel soeps...• Help! Ik heb last van witte textures en/of onleesbare tekst
Bij sommige helpt het om anti-aliasing en/of anisotropische filtering aan of uit te zetten. Bij anderen helpt het weer om bij Direct3D het mip-map niveau op hoge kwaliteit te zetten.
Als dat niet helpt, hou dan deze 2 topics in de gaten:
[rml][ NFS:UG] Sommige textures wit?[/rml] (GeForce 4 MX)
[rml][ NFS Underground] Videokaart problemen[/rml] (Matrox G550)
Maar zoals er in de quote staat: probeer eens wat andere instellingen, zowel ingame als bij je driverinstellingen. Kan je niks vinden bij driverinstellingen? Probeer dan de nieuwste drivres gewoon eens
The devil is in the details.
Nou, die videokaart is echt enorm zwak. Ook al gaat het je lukken om het spel foutloos te draaien zal dit met een erg lage framerate gaan. Niet de moeite waard, installeer lekker Need For Speed 3 of 4 en ga daar mee spelen. 
Wat zijn de rest van je computerspecs eigenlijk? Of speel je enkel met je videokaart?
Anyway, als je het toch wilt proberen, kijk eens in deze mooie FAQ (Need for Speed: Underground - Problemen/Oplossingen FAQ), er staat iets in over onleesbare dingen.
Sowieso staan er erg boeiende stickys in dit forum, zo ook Lees dit voor je een topic opent/een reply post!.
Wat zijn de rest van je computerspecs eigenlijk? Of speel je enkel met je videokaart?
Anyway, als je het toch wilt proberen, kijk eens in deze mooie FAQ (Need for Speed: Underground - Problemen/Oplossingen FAQ), er staat iets in over onleesbare dingen.
Sowieso staan er erg boeiende stickys in dit forum, zo ook Lees dit voor je een topic opent/een reply post!.
edit:
December is ook al hier?
December is ook al hier?
[ Voor 5% gewijzigd door kamerplant op 09-01-2004 19:58 ]
🌞🍃
zie ook:
Need for Speed Underground :: Ik kan niks lezen
en
[rml][ NFS Underground] Videokaart problemen[/rml]
en
[rml][ NFS Underground] Text niet leesbaar[/rml]
en
Grafische problemen NFS Underground
Need for Speed Underground :: Ik kan niks lezen
en
[rml][ NFS Underground] Videokaart problemen[/rml]
en
[rml][ NFS Underground] Text niet leesbaar[/rml]
en
Grafische problemen NFS Underground
[ Voor 28% gewijzigd door Crash op 09-01-2004 20:01 ]
ingame gaat een btje lastig omdat ik de menus niet kan zien, en hoe kom ik bij de driverinstellingen?December schreef op 09 januari 2004 @ 19:56:
[...]
Aangezien het spel het wel gewoon doet moet je videokaart voldoende zijn om 'm in ieder geval te draaien. Al zal ik maar niks zeggen over de snelheid waarmee dat gebeurt, want de TNT2 M64 is niet veel soeps...
Maar zoals er in de quote staat: probeer eens wat andere instellingen, zowel ingame als bij je driverinstellingen.:)
:)[/quote]
Kan je niks vinden bij driverinstellingen? Probeer dan de nieuwste drivres gewoon eens :)[/quote]
heb ik 2 dagen geleden gedaan
Rechtermuisknop op je desktop → Eigenschappen → Instellingen → Geavanceerd. Dan krijg je een nieuw scherm te zien met wat tabbladen, daartussen moet het ergens staan. Waar precies weet ik niet, aangezien ik geen Nvidia videokaart in m'n pc heb zitten, maar zelf een beetje rondkijken moet niet zo moelijk zijnVerwijderd schreef op 09 januari 2004 @ 21:47:
[...]
ingame gaat een btje lastig omdat ik de menus niet kan zien, en hoe kom ik bij de driverinstellingen?
Dat zijn technieken om het beeld mooier te krijgen, bijvoorbeeld kartels wegwerken. Maar als je eindelijk in het driverinstellingenmenu bent belandt moet je gewoon eens alle opties uitzetten en alles op z'n laagst zetten en dan testen. Werkt dat niet? Dan moet je alles eens op z'n hoogst zetten. Kortom: zoveel mogelijk zelf proberen.Verwijderd schreef op 09 januari 2004 @ 22:03:
wat is anti-aliasing en/of anisotropische filtering trouwens
The devil is in the details.
Verwijderd
Net als met je Medal of Honor topic gisteren: Je gebruikt de search niet, je zoekt zelf niets uit & je geeft te weinig informatie. Dit is ook nadelig voor jezelf: Je moet wachten op antwoord ipv dat je het binnen een paar seconden vindt.
Om toch even je vraag te beantwoorden: De TNT2 lijkt gewoon helemaal niet meer ondersteund te worden, en dat is eigenlijk niet zo vreemd, het is gewoon een oude DirectX6 kaart.
Om toch even je vraag te beantwoorden: De TNT2 lijkt gewoon helemaal niet meer ondersteund te worden, en dat is eigenlijk niet zo vreemd, het is gewoon een oude DirectX6 kaart.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2004 23:37 ]
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()