NTLDR missing

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• Arjen86
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
ik heb nu een
amd64 3000+
asus k8v deluxe
512mb
maxtor 120gb 8mb cache
ati 9800pro 128mb

Mijn probleem ik heb er nog niets opstaan. Dus moet alles nieuw erop doen, moet gewoon kunnen, maar als hij kopieert van de cd danmoet ik veel opnieuw doen of overslaan, wat niet bepaald bevorderend is. Op het eind is het dan mislukt en is het voor niets geweest.

als ik hem nu opnieuw opstart dan komt er te staan NTLDR missing, press ctrl alt del to restart

moet ik iets in mijn bios aanpassen of?? iemand enig id?

Foto

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:40

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Geen idee, want ik snap geen snars van wat je tracht te vertellen. Verduidelijk de boel eens aub. Heb je soms gegevens van de ene naar de andere schijf gekopieerd ofzo?

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Arjen86
  • Niet online
ik heb nog een lege schijf

Foto

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Heb je je hardeschijf wel (goed) geformateerd voordat je alles ging installen? Probeer bijvoorbeeld eens fdisk /mbr, dan zou het goed moeten gaan.

[search=NTLDR missing] levert trouwens aardig wat bruikbare resultaten op, misschien dat dat je ook nog wat op weg helpt :)

The devil is in the details.

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-05 15:51

amahusu

taking over the world!

als je er nog niets op hebt staan zou ik eerst ff booten met een winxp cd, dan ff je schijf formateren en windows installeren :)

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

• Arjen86
  • Niet online
amahusu schreef op 09 januari 2004 @ 19:34:
als je er nog niets op hebt staan zou ik eerst ff booten met een winxp cd, dan ff je schijf formateren en windows installeren :)
Dat probeer ik dus de hele tijd, het is gewoon een lege hd

Foto

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-05 21:29

momania

iPhone 30! Bam!

Je probeerd een nieuwe install te doen, amar bij het kopieren van bestanden gaat het vaak fout zeker? Dus dat resulteerd in een rotte install die niet wil draaien.

Mja, rotte cd denk ik dan.

En waarschijnlijk heb je je HD op een raid controller zitten, alleen installeer je de drivers niet tijdens de windows setup.

Verder is dit basic troubleshouting en kennis die je toch wel hoort te hebben om windows te kunnen installeren. Anders zijn er zat topics over te vinden met informatie.

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.