Vage Foutmelding [DfrgFat.exe/WinXP]

Pagina: 1
Acties:

• MrCaleb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-01-2022
Hey everyone,

Ik heb weer is iets vaags op me computer, heb alleen geen idee waarvan het afkomstig is.

Ik krijg deze melding ongeveer om het half uur, en kan er verder nix mee doen, deze luid als volgt:

De instructie op 0x7802bec1 verwijst naar geheugen op 0x00101976. De lees- of schijfbewerking ("read") op het geheugen is mislukt.

Klik op OK om het programma te beëindigen.
Klik op Annuleren om fouten op te sporen in het programma

Maar als ik op Annuleren klik, krijg ik de melding nogmaals, en dan weer Annuleren verdwijnt de melding weer..

Hij geeft de fout als Topic: DfrgFat.exe

Heeft iemand enig idee wat het inhoud of hoe dit op te lossen is? zou ik graag willen weten ThNx :) _/-\o_

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:40

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Dit duit er op dat je OS een stuk geheugen niet goed kon lezen. Heb je je PC overklokt? Heb je het geheugen al een keer getest?

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-05 21:29

momania

iPhone 30! Bam!

Dat is de exe van de defragmentatie..

Daar iets mee gedaan de laatste tijd :?

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• MrCaleb
Heb me p.c. niet overgeklokt of wat dan ook, eerlijk gezegt had een tijd terug proberen te defragmanteren, alleen gaf die een melding aan dat de C: niet gedefragmanteerd kon worden, ik kreeg deze foutmelding ik had al gepost omdat ik niet precies wist wat ik ermee aan moest, maar ik kreeg deze foutmelding:

Schijfdefragmantatie kan niet doorgaan met uitvoeren van het scannen vooraf vanwage een beschadiging van bestand C:\Windows\System32\Spool\Drivers\W32x86

Wist eigelijk niet wat ik ermee aan moest

Verwijderd

Volgens welk systeem is je HD geformatteerd? NTFS of FAT?

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-05 21:29

momania

iPhone 30! Bam!

MrCaleb schreef op 09 januari 2004 @ 19:31:
Heb me p.c. niet overgeklokt of wat dan ook, eerlijk gezegt had een tijd terug proberen te defragmanteren, alleen gaf die een melding aan dat de C: niet gedefragmanteerd kon worden, ik kreeg deze foutmelding ik had al gepost omdat ik niet precies wist wat ik ermee aan moest, maar ik kreeg deze foutmelding:

Schijfdefragmantatie kan niet doorgaan met uitvoeren van het scannen vooraf vanwage een beschadiging van bestand C:\Windows\System32\Spool\Drivers\W32x86

Wist eigelijk niet wat ik ermee aan moest
Probeer het dan ven in safe-mode, kijk of je daar even scandisk en defrad uit kan voeren oid. Waarschijnlijk probeerd windows nu iig die defrag af te maken, maar dat lukt steeds niet vanwege dat beschadigde bestand.

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Verwijderd

En idien FAT, heb je daar en speciale rden vorr?

• MrCaleb
Hij is geformateerd op FAT32, geen speciale reden.
In safe modus zal ik het eens proberen, misschien dat het dan opgelost kan worden als de defragmantatie uitgevoerd kan worden :) Thnx stom dat ik dat niet geprobeert heb
Pagina: 1