Er staat een update op pagina 2
Dit is mijn eerste Casemod en ik best tevreden over.
De Casemod is genaamd "RED GOHAN"
Zal ik maar beginnen bij het begin,...
Ik kende niet echt veel over casemodding maar had er veel respect voor, op een dag ging ik bij een maat en hij had "zo een rode lamp", en ik dacht leuk dat gebruiken ze bij casemodding, en om dat die maat die lamp niet gebruikte heb ik deze van hem gekregen. en ik begon meer informatie op te zoeken, en ik kreeg meer zin om er aan te beginnen (wat men anders doen tijdens examens
)...
Dus ben ik rode spuitbussen gaan kopen, de pc open gemaakt en de zijkanten beginnen....
allé genoeg gezever, ...
tijd voor foto's (met een beetje uitleg)

Zo zag de pc er dus in het begin uit

De zijkanten er af gehaald

De spuitbussen

De gespoten kanten

en dit was het voorlopig resultaat,
Op dit punt was hij nog niet af maar heb hem wel eens getoond in een ander topic om te weten wat de mensen ervan dachten.
Van hoe dat ik de figuur er in gestoken heb ik geen foto's (gewoonweg vergeten)
Ik kan wel zeggen dat het veel knip- en meetwerk was...
De figuur zijn naam is Gohan (vandaar de naam van de mod en red spreekt voor zich)
Een beetje de binnenkant opgeruimd

De kabels ervoor

De kabels nu
Daarna wou ik de dvd-speler en de floppy stealthen

De floppy
Heb deze uiteindelijk weggelaten omdat ik wou dat de tekening mooi doorliep

frontje van dvd eraf gehaald en een frontje dmv van 2legoblokjes erop bevestigd

een klein legoblokje er op bevestigd die er voor zorgt dat wanneer je de bovenste plaat aanraakt de dvd speler open gaat.

de ccfl direct achter de front geplaatst
Heb een klein beetje moeten slijpen zodat ze erbij paste.
En dan nu het resultaat

Wat ik nog wou doen, is een window in steken, maar dat zal pas gebeuren wanneer ik weer geld heb om een decoupeerzaag te kopen, en wat rood plexiglas.
en nog wat meer rode ccfl's in steken.
Wat ik wou dat beter uit gekomen was, is dat er meer licht uit de voorkant was gekomen door de spleten
Zo, wat denken julli ervan...
Dit is mijn eerste Casemod en ik best tevreden over.
De Casemod is genaamd "RED GOHAN"
Zal ik maar beginnen bij het begin,...
Ik kende niet echt veel over casemodding maar had er veel respect voor, op een dag ging ik bij een maat en hij had "zo een rode lamp", en ik dacht leuk dat gebruiken ze bij casemodding, en om dat die maat die lamp niet gebruikte heb ik deze van hem gekregen. en ik begon meer informatie op te zoeken, en ik kreeg meer zin om er aan te beginnen (wat men anders doen tijdens examens
Dus ben ik rode spuitbussen gaan kopen, de pc open gemaakt en de zijkanten beginnen....
allé genoeg gezever, ...
tijd voor foto's (met een beetje uitleg)
Zo zag de pc er dus in het begin uit
De zijkanten er af gehaald
De spuitbussen
De gespoten kanten
en dit was het voorlopig resultaat,
Op dit punt was hij nog niet af maar heb hem wel eens getoond in een ander topic om te weten wat de mensen ervan dachten.
Van hoe dat ik de figuur er in gestoken heb ik geen foto's (gewoonweg vergeten)
Ik kan wel zeggen dat het veel knip- en meetwerk was...

De figuur zijn naam is Gohan (vandaar de naam van de mod en red spreekt voor zich)
Een beetje de binnenkant opgeruimd
De kabels ervoor
De kabels nu
Daarna wou ik de dvd-speler en de floppy stealthen
De floppy
Heb deze uiteindelijk weggelaten omdat ik wou dat de tekening mooi doorliep
frontje van dvd eraf gehaald en een frontje dmv van 2legoblokjes erop bevestigd
een klein legoblokje er op bevestigd die er voor zorgt dat wanneer je de bovenste plaat aanraakt de dvd speler open gaat.
de ccfl direct achter de front geplaatst
Heb een klein beetje moeten slijpen zodat ze erbij paste.
En dan nu het resultaat
Wat ik nog wou doen, is een window in steken, maar dat zal pas gebeuren wanneer ik weer geld heb om een decoupeerzaag te kopen, en wat rood plexiglas.
en nog wat meer rode ccfl's in steken.
Wat ik wou dat beter uit gekomen was, is dat er meer licht uit de voorkant was gekomen door de spleten
Zo, wat denken julli ervan...
[ Voor 3% gewijzigd door Hephaistus op 27-01-2004 08:47 . Reden: update vermelden ]