Toon posts:

Groot verschil prijzen radeon 9600 pro?

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
he,

Ik krijg morgen mijn club3d radeon 9600 pro binenn die ik gekocht heb bij de multicom shop. (www.multicom-shop.nl) Deze was daar 144 euri.

Ik zag bij www.euromaxi.nl ook een club3d radeon 9600 pro liggen voor 104 euro :| (deze stond ook niet in de pricewatch)

Ik vond het onmogelijk dat dit de echte pro versie is, omdat het prijsverschil zo enorm groot is..

Kan dit een lite versie zijn? Want 40 euro verschil in prijs is wel bizar :X

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:56
Mja alles kan :P

Zeker zonder btw ofzo :?

http://www.tweakers.net/pricewatch/67629

Daar is ook 'n verschil in prijs van ~30 euro dusss.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-08 20:23
Dat zal inderdaad de Pro versie niet zijn, alleen de sloomste variant van de Radeon 9600, de SE, zit in de buurt van die €104.

Gewoon die kaart voor €144 nemen, als je het over de 256 MB versie hebt kan je niet goedkoper uitkomen, heb je het over de 128 MB versie, dan is er een verschil van €14, wat dus nog best meevalt :)

The devil is in the details.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:43

Remy

I usually get 100% accuracy

Yep, gewoon even verdiepen in de exacte specs van de kaarten, dan zie je gelijk waarom ze een bepaalde prijsverschil hebben. Er zijn een aantal shopsites die flink goochelen met de namen van hardware teneinde een lagere prijs dan de concurrentie te bieden - let daar dus op :) Valt verder weinig aan uit te leggen of over te discussiëren, dus deze gaat dicht.

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.