... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...
site die je geeft is niet helemaal relax. Bij het bestellen geeft hij diverse fouten. Was hem namelijk al tegengekomen
[ Voor 24% gewijzigd door Zware Unit op 09-01-2004 18:51 ]
... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...
Dear Mr. x,
glad to learn that you are interested in our model WK720 US layout.
I supposed that you need this item for personal use, right?
Unfortunately, this model has not yet been sold in your country.
But the samples have been sent to some potential customers for testing.
Believe it will come to the market in your country very soon.
Or would you like to order another models which have been sold in
your country? EL610 & EL715.
Any further question, please do not hesitate to contact me.
Best regards,
Ina Chang
ZIPPY TECHNOLOGY CORP.
10F, No. 50 Min Chyuan Rd.,
Shin-Tien City, Taipei Hsien,
Taiwan, R.O.C.
Tel: +886-2-29188512#158
Fax: +886-2-29155765
Email: ina@zippy.com.tw
en:
Sorry, we do not carry this item, as Zippy has very limited scale of
operation in US to offer it.
eXcaliberPC.com
Blijkt dus moeilijker dan ik had verwacht
Schoonmaken is in ieder geval een goedkoper alternatief in dit geval
voorbeeld
maar ja, niemand blijft de Zippy in europe te leveren. Jammer, maar als iemand nog een ander product weet wat veel op de 720 lijkt.....
Eluminx keyboard, ook via www.inkoopacties.net. Is wel verlicht, maar heeft ongeveer dezelfde layout.
Coolermaster, zelfde verhaal.
Verwijderd

Dit toetsenbord heb ik dus, enige verschil met de zippy is zo te zien de kleur van de toetsen, deze zijn bij de coolermaster zwart.
Ik heb deze gekocht bij megapool voor 25 EUR. Het is echt een super ramplank, alleen even wennen als je altijd met hoge knoppen hebt getypt en de platts van delete insert enzo anders is.
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2004 14:04 ]
Verwijderd
Wat is er mis met een muis zonder muiswieltje?
Als hij zo'n toetsenbord wilt, mag hij dat toch vragen hierzo?
spuit 11
[ Voor 6% gewijzigd door Exterazzo op 12-02-2004 17:32 ]
Verwijderd
ik zag (en zie, maar das een ander verhaal) geen meerwaarde van de zippy toetsenbord ten opzichte van een gewoon toetsenboord. Daarom vroeg ik wat de meerwaarde er van was.
Vervolgens krijg ik daar 1 goede reactie op en 2 volkomen misplaatste reacties/flamebaits.
Ik wil hier absoluut geen flamewar beginnen, maar wil wel even kwijt dat je beter niks kan posten als je helemaal niks zinnigs te melden hebt.
En voor wie het niet duidelijk is: Mijn vraag was niet bedoeld als kritiek op de topicstarter.
Verwijderd
dan denk ik dat je je vraag wat beter moet formuleren, bijvoorbeeld zoals je het net zei, nu lijkt het net of je dit soort dingen onzin vindt...Verwijderd schreef op 12 februari 2004 @ 18:56:
Offtopic:
ik zag (en zie, maar das een ander verhaal) geen meerwaarde van de zippy toetsenbord ten opzichte van een gewoon toetsenboord. Daarom vroeg ik wat de meerwaarde er van was.
Vervolgens krijg ik daar 1 goede reactie op en 2 volkomen misplaatste reacties/flamebaits.
![]()
Ik wil hier absoluut geen flamewar beginnen, maar wil wel even kwijt dat je beter niks kan posten als je helemaal niks zinnigs te melden hebt.
En voor wie het niet duidelijk is: Mijn vraag was niet bedoeld als kritiek op de topicstarter.
Om maar verder offtopic te gaan, als mijn reactie op te vatten is als flame, dan is jouw reactie ook op te vatten als flameVerwijderd schreef op 12 februari 2004 @ 18:56:
Offtopic:
![]()
Mar goed als het niet als flame bedoelt is, dan heb ik niks gezegd. Alleen had je het wel wat genuanceerder kunnen zeggen. Als je namelijk in je eerste post gewoon had gezet:
dan was het een stuk lieverWat is de meerwaarde van zo'n toetsenbord over een gewoon toetsenbord?
En nu weer ontopic
waarom ben ik zo traag vandaag
[ Voor 3% gewijzigd door Exterazzo op 12-02-2004 19:11 ]
Verwijderd
als je hem egt wil hebben kun je hem hier bestellen
http://www.caseking.de/sh...th=31_113&products_id=923
hij kost 39.90 euro.
daar komt 8 euro verzendkosten bij om naar nederland te verzenden.
hoop dat ik je hiermee voldoende heb geholpen. sorry voor de late reactie maar ik was ook op zoek naar het bordje en heb hem ook eindelijk gevonden.
mvg hj
Bij de meeste toetsenborden wip je de toetsen zo los. Kwestie van de toetsen er weer op de QWERTY indeling inzetten en klaar ben je.vries335 schreef op 13 februari 2004 @ 16:31:
is dit wel een us editie, want kan net zo goed de duitse lay-out hebben?
Ceci n'est pas une signature!
Het is alleen jammer dat er bij de duitse indeling ook vaak nog hele andere knoppen op een andere plek staan. En die zijn niet zomaar om te ruilen, omdat je in NL bijvoorbeeld één knop hebt met twee functies, terwijl je in Duitsland daar gewoon twee losse knoppen voor hebtvehpol schreef op 13 februari 2004 @ 16:35:
[...]
Bij de meeste toetsenborden wip je de toetsen zo los. Kwestie van de toetsen er weer op de QWERTY indeling inzetten en klaar ben je.
The devil is in the details.
bij compgeeks is hij ook te koop voor $37, verzendkosten zijn redelijk. Is iig zeker de us layout lijkt mij
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
Verwijderd
Keysonic is denk ik de Duitse merknaam van Zippy....en dat blacklight gebeuren enzo wil ik allemaal niet. Dat vind ik nogal patserig overkomen terwijl alu stijlvol is (voor mij dan he)
Iemand nog een leuk adresje voor die 720?
Tastenanzahl: 104 Tasten / 107 Tasten (Länder-Code abhängig)
Oftewel: toetsenaantal: 104 of 107, afhankelijk van de landencode. Blijkbaar hebben ze dus dit keyboard met verschillende layouts beschikbaar, maar daar kun je natuurlijk altijd naar informeren. Als de Keysonic verder identiek is aan de Zippy maakt het toch niets uit welke je hebt??? Als de layout maar klopt.
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Verwijderd
http://www.techsunny.com/...1596/9/nc/ee/1962/1714364
Doet internationaal....maar kost je wel 70 euro ofzo om 'm hier te krijgen...
Doe ik zelf niet....beetje van de zotte...
Had er nog meer....ook allemaal zo duur....
Zoek op google gewoon met 'zippy 720' Op de eerste pagina kom je al een paar goeie tegen. Ik ga hier niet al die links posten hoor....
Verwijderd

Hier is de link:
http://www.compgeeks.com/details.asp?invtid=WK-722
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2004 00:27 ]
Verwijderd
Duurde 6 weken overigens.....goedkoopste levermethode.... heefft me in totaal nu 57,- gekost, maar O M G wat is dat een geil ding zeg :D:D

Ben d'r heel tevreden over....maar het enigste kleine nadeeltje dat ik tegengekomen ben is dat de sneltoetsen nogal losjes aanvoelen. Je moet ze goed indrukken. Voor de rest een topplankie