Toon posts:

[Win2k3]Kan niet browsen.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zit hier met een klein probleempje.
Ik heb nu een Windows 2003 Enterprise server en ik kan er niet op browsen. Ik krijg dus : Internet Explorer Enchanced Security Configuration is enabled.

Ik zou niet weten hoe ik dat uitgezet krijg. In de pagina die ik dan te zien krijg staat dat ik de sites die ik wil bezoeken moet toevoegen aan trusted sites maar dan werkt het nog steeds niet helaas. Heb bij Internet options ook al alles op Security low gezet ook geen succes. Als iemand weet hoe ik dat kan uitzetten.

Verwijderd

hhhmmmm en server os is ook niet echt gemaakt om als desktop os te dienen.
dus ms heeft er extra beveiliging op gezet, zet de beveilings instellingen lager van IE en je kunt weer gewoon browsen, maar het is wel makkelijker te veranderen/kraken door kwaadwillende gebruikers.
maare dat toevoegen werkt bij mij ook gewoon goed hoor.

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-05 21:29

momania

iPhone 30! Bam!

"Internet Explorer Enchanced Security Configuration" kan je gewoon uninstallen geloof ik.

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
momania schreef op 09 januari 2004 @ 17:31:
"Internet Explorer Enchanced Security Configuration" kan je gewoon uninstallen geloof ik.
Inderdaad :) Het is een Windows component wat standaard geinstalleerd wordt.

'Start > Control Panel > Add/Remove Programs > Add or remove windows components'. Even door de lijst bladeren en je vindt hem :)

Je kan in het advanced-tabje ook nog kiezen of ESC alleen voor gebruikers of voor iedereen ingeschakeld is B)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters