Ik heb een probleem met deze E-Tech Router:

Daarop is deze PC aangesloten:
XP1700+ @ 2100 mhz
512mb, Windows XP Corp
Realtek 8039 100Mbit NIC
Het probleem treedt op wanneer ik deze PC aanzet:
P2-400 @ 496
192mb, Windows XP Corp
Realtek 8039 100 Mbit NIC
Zodra ik de PC aanzet, gaan de bijbehorende lichtjes branden op de router. Zodra de P2 echter volledig is opgestart en in Windows komt, valt de internet verbinding weg. De WAN lichtjes knipperen dan 1x per 3 seconden, maar niet heel regelmatig. De lichtjes behorende bij beide PC's blijven wel branden. Zodra ik de 2e PC uitzet, werkt het internet weer.
Ik heb de router al een keer gereset en alles opnieuw ingevoerd, maar zonder resultaat. Ik heb de IP's zelf ingesteld, maar ook toewijzing via DHCP biedt geen soelaas.
Waar zou dit aan kunnen liggen? Ik heb @home trouwens.

Daarop is deze PC aangesloten:
XP1700+ @ 2100 mhz
512mb, Windows XP Corp
Realtek 8039 100Mbit NIC
Het probleem treedt op wanneer ik deze PC aanzet:
P2-400 @ 496
192mb, Windows XP Corp
Realtek 8039 100 Mbit NIC
Zodra ik de PC aanzet, gaan de bijbehorende lichtjes branden op de router. Zodra de P2 echter volledig is opgestart en in Windows komt, valt de internet verbinding weg. De WAN lichtjes knipperen dan 1x per 3 seconden, maar niet heel regelmatig. De lichtjes behorende bij beide PC's blijven wel branden. Zodra ik de 2e PC uitzet, werkt het internet weer.
Ik heb de router al een keer gereset en alles opnieuw ingevoerd, maar zonder resultaat. Ik heb de IP's zelf ingesteld, maar ook toewijzing via DHCP biedt geen soelaas.
Waar zou dit aan kunnen liggen? Ik heb @home trouwens.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2004 17:01 ]