adsl delen met meerdere pc's

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• arend71
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-08-2025
Hallo allemaal,

ik ben niet zo'n held op netwerkgebied en al helemaal niet op het gebied van adsl. Ik wil graag mijn adslverbinding met 4 pc's gaan delen. Het liefst doe ik dat met 1 kastje ipv een losse adslmodem en een hub/switch/router. Kan dit uberhaupt en met welke kastje kan dit dan? In de topics kan ik er niet echt iets over vinden (waarschijnlijk verkeerd gezocht)

Verwijderd

a) nog een keer zoeken

b) adsl modem router kopen :P
past precies met 4 pcs :)

• ArieR
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-05 21:32
heb je al ADSL? Zo ja, met wat voor en modem

• MADG0BLIN
  • Laatst online: 15:14
Hele FAQ gaat erover. :)

Hoe deel ik Internet ?

• arend71
  • Laatst online: 30-08-2025
ik heb een alcatel speedtouch home en deel het nu dmv een hubje van sitecom maar vind het nogal rommelig staan zo.

onwijs bedankt voor de link naar de faq, ik zei al verkeerd gezocht 8) ik heb m'n labrador niet bij me

[ Voor 33% gewijzigd door arend71 op 09-01-2004 17:05 ]

• bachhimself
  • Laatst online: 15-01 12:58
alcatel multipc modem, is je modem/router/dhcpserver/firewall en switch >:) en natuurlijk had je ook wel ff kunnen kijken op d einetrenet site van een provider .........

andere optie is om met je huidige modem, er een switch anaste te zetten en klaar is klara ( tenminste als je d ekabels aan hebt gesloten en alles hebt inges6teld.

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Hier zijn echt meer dan genoeg FAQ's en topics over, maar daar ben je in deze thread al op gewezen. Deze gaat dicht wegens gebrek aan eigen research.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.