Windows 2K3 - ftp verwijderen mappen

Pagina: 1
Acties:

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:05
Ik heb een windows 2003 server draaien met daarop serv-u ftp. Als ik met een ftp client inlog en een backup van mijn main pc wil maken, dan gooi ik eerst de oude directories weg, en upload dan compleet de nieuwe.

Als ik via de ftp client verwijder, worden de files verwijderd maar niet de mappen. Als ik dan remote inlog op de server kan ik ze, als administrator, natuurlijk wel verwijderen.

Dit is nogal omslachtig. Hier is wat mis met de map rechten binnen windows 2003. Alleen ik begrijp niet goed wat ik moet gaan doen. Ik kan geen rechten toekennen aan een applicatie c.q. service lijkt mij. Kan iemand me hier wat tips over geven of een indicatie geven in welke richting ik moet zoeken?

• JeroenNietDoen
Oeps, ik zie net dat ik niet in het goede forum gepost heb. Ik zat al te zoeken in WOS :S

• JeroenNietDoen
Schopje, tevens ben ik van mening dat dit topic naar WOS moet. :)

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Kaap schreef op 10 januari 2004 @ 16:31:
Schopje, tevens ben ik van mening dat dit topic naar WOS moet. :)
offtopic:
Dat kan je melden door op Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gif te klikken; zie bv. ook Gebruik Topic Report in plaats van Schop een Modje.

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Jimbolino
  • Laatst online: 30-08 17:18

Jimbolino

troep.com

dit is een serv-u probleem, dat je geen rechten hebt om directories te deleten
gewoon ff een aankruisvakje aankruisen, en klaar

zit je in SA wel goed mee hoor

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

• JeroenNietDoen
Nee, de user binnen serv-u heeft alle rechten. Omdat ik zelf die ene user ben. Serv-u heeft gewoon geen rechten om mappen te verwijderen.
Pagina: 1