As finishing touch god created the Dutch
Verwijderd
het moet geen probleem zijn, de temp van je cpu zal met 10 graden stijgen, maar dit moet ti aan kunnen.
dus gewoon aanzetten en kijken wat er gebeurt!
sterkte Mo-Bees
dus gewoon aanzetten en kijken wat er gebeurt!
sterkte Mo-Bees
Verwijderd
Valt volgens mij wel mee hoor..
Is die pc ge-oc-ed? Ach ik zou het gewoon ff een tijdje in de gaten houden kijken hoe warm die wordt.. Maar ik denk dat je nergens bang voor hoeft te zijn hoor
Is die pc ge-oc-ed? Ach ik zou het gewoon ff een tijdje in de gaten houden kijken hoe warm die wordt.. Maar ik denk dat je nergens bang voor hoeft te zijn hoor
Mijn pc draait al sinds mei ofso 24/7 met koe. Van de zomer wel wat problemen gehad toen het zo'n 30 graden werd in mijn compu-kamer, maar dat heb ik op kunnen lossen door mijn kast open te zetten, en er een flinke ventilator tegenover te zetten 
Voor de rest geen problemen, behalve dat windhoos na een dag of 10 toch wel een reboot nodig heeft omdat er dan rare dingen gebeuren.
Zelfs op continue 100% cpu belasting is de levensduur van je proc IMHO veel langer als de economische levensduur
Voor de rest geen problemen, behalve dat windhoos na een dag of 10 toch wel een reboot nodig heeft omdat er dan rare dingen gebeuren.
Zelfs op continue 100% cpu belasting is de levensduur van je proc IMHO veel langer als de economische levensduur
Intentionally left blank
mijn pc staat ook al sinds mei non-stop aan (wel regelmatige reboot) en heeft nergens last van..
okay dan is die vraag beantwoord en hoef ik me geen zorgen te maken.
As finishing touch god created the Dutch
Het hoeft zelfs niet met rebooten wat ik heb een server die een gemiddelde uptime heeft van 25 dagen (win98) met een koe.
Het is een p1 233, met 2 oude scsischijven erin die zo heet worden dat je je vingers er niet tegen aan kan houden. Verder heeft de kast geen extra koeling. Tenzij die p90 heel onstabiel is is er niets aan de hand en kan je em gewoon aanlaten. Alleen af en toe eens kijken of ie nog niet gesmolten is
Het is een p1 233, met 2 oude scsischijven erin die zo heet worden dat je je vingers er niet tegen aan kan houden. Verder heeft de kast geen extra koeling. Tenzij die p90 heel onstabiel is is er niets aan de hand en kan je em gewoon aanlaten. Alleen af en toe eens kijken of ie nog niet gesmolten is
Pagina: 1