Toon posts:

Dvd speler die mp3 dvd's afspeelt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag een dvd speler kopen die alles afspeelt. Het liefste ook mp3 dvd's en als het kan ook in shuffle mode. Wie weet welke speler ik het beste kan kopen. Alvast bedankt!

Daniel

• Sumuhtsop
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
kijk is op internet in de online shops.

lijkt me wel zo handig.
Tegenwoordig lijkt me elke DVD speler wel zow beetje MP3 aan te kunnen.
Ik denk dat dit topic gauw dicht gaat..

Verwijderd

Topicstarter
Je hebt gelijk als je zegt dat bijna alle dvd-spelers mp3 cd's kunnen afspelen. Voor mp3'tjes gebrand op een dvd is dat een ander verhaal. Ik ben al in diverse winkels geweest met een eigen gebrande mp3 dvd, maar geen van de spelers kon hem spelen

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-01 13:42

Xymox

Determinism rulez !

Ik denk dat het niet mogelijk is MP3's net zoals op CDR's op DVDR's te zetten en dan zo af te spelen op een DVD speler, aangezien de DVD standaard geen MP3 ondersteunt. Er is wel een ander formaat, DVD-audio, maar dat kunnen niet alle DVD spelers aan en ik vraag mij af of dat MP3's zijn. Wellicht de nieuwere divx spelers wel !

Met behulp van deze guide kan je wel AC3 audio streams maken van de audio collectie die afspeelbaar is op elke DVD speler.

En deze guide kan je CDDA audio CD's op 1 DVDR proppen.

[ Voor 21% gewijzigd door Xymox op 09-01-2004 16:26 ]

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:46

Sick Nick

Drop the top!

Ik heb een yamada DVX-6000, die slikt gewoon dvd's met daarop mp3 bestanden. Daarnaast speelt ie ook divx/xvid enzo af, ultiem spelertje voor weinig geld.

Verwijderd

Ik heb de akai-dvp3550s en die speelt gewoon mp'3s af die op dvd zijn gebrand.
Te koop bij de kijkshop. Speelt voor de rest alles af is alleen niet regiovrij.; :)

• w0w
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-02 22:43

w0w

Ik heb een Philips 625, doet alle dvd-/+r(w) standaarden, ook al ondersteunt ie officieel alleen maar + (tja, philips he). ook een mp3-dvd-r doet ie, vcd1 en 2 is ook geen probleem, alleen divx en xvid enzo doet ie niet, maar dat hoeft mij eigenlijk ook niet :)

[ Voor 3% gewijzigd door w0w op 09-01-2004 16:34 ]

Pagina: 1