Toon posts:

pull down in interchange

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben een echt beginner op het gebied van HTML en ben nu bezig met het opzetten van een webshop in Interchange. Ik wilde hier graag door middel van een pull down menu linken naar de verschillende produktcatergorieen.

In macromedia heb ik dit geprobeerd door het te linken aan verschillende website (yahoo, google enz), dit werkte zonder probleem. Het grote probleem met interchange is dat de laatste extensies aan het eind van het adres steeds veranderen, dus ik kan dit niet koppelen. ik het meeste informatie al doorgenomen wat door interchange uitgebracht is maar ik kom er nog niet uit.

Heeft iemand misschien ervaring met het programma interchange en heeft een antwoord op mijn probleem

groeten,

eRik

• dArtagnan
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-05 12:11

dArtagnan

Een voor allen, allen voor een

Je bedoelt een dropdown box zoals hier ook onderaan de pagina bij GoT staat?
Het grote probleem met interchange is dat de laatste extensies aan het eind van het adres steeds veranderen, dus ik kan dit niet koppelen.
Je kunt dit toch ophalen uit de database. Dan moet je natuurlijk wel met iets als ASP/PHP werken.

Verwijderd

Topicstarter
http://shop.visserite.com/cgi-bin/ic/foundation/index.html

hier staat de website, ook een proefje met de pull down box

• dArtagnan
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-05 12:11

dArtagnan

Een voor allen, allen voor een

De pagina kan niet worden weergegeven.

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, kan kloppen gaat via de server op mijn werk, ik werk daar zelf ook op een computer. bij mij thuis werkt het volgens mij ook niet. Moet je je hosts file veranderen geloof ik.