DVD speler aansluiten op je videokaart met een VIVO kabel

Pagina: 1
Acties:

• E-razor1984
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 24-07 21:05
hoi mede-tweakers

Ik heb een vraag waar ik heb antwoord zo 123 niet op weet en ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Ik heb nu een Leadtek winfast A250 Ultra TD met een VIVO kabel erbij (zo'n video out, video in ding) en ik heb een week geleden een dvd speler gekocht. Bestaat er nu de mogelijkheid dat je de dvd speler op de ingang aansluit van die VIVO kabel.

Ik zat zelf te denken om de videouitgang van de dvd speler (die gele uitgang) met een tulpstekker aan te sluiten op de VIVO kabel. Deze VIVO kabel stop ik dan in de DVI uitgang van m'n videokaart.

Nu is mijn vraag, werkt dit uberhaupt zonder die kaart om zeep te helpen, en als dit werkt hoe moet je dan die DVD kijken.

• fredmanders
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-01 21:47
Ik vraag mij dit ook af, als iemand hier een antwoord op heeft, mag ie het zeggen.

Natuurlijk ben ik ook realist en weet niet iedereen is idealist, de meesten zijn zelfs egoist, maar stel je eens op als altruist, je hebt geen idee wat je mist..

• looskuh
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

looskuh

Dawwgg

Wat je zegt, dat zou gewoon moeten werken hoor :).

Let er wel op, als je het via een SCART blok doet, dat deze wel geschikt voor output is. (Meestal met zo'n schakelaartje dus)

Verwijderd

Vergeet Macrovision evt. niet uit te schakelen. ;)

• fredmanders
Ik heb nu mijn dvd speler aangesloten op de s-video uit en de s-video in van de vivo op mijn geforce. wat heb ik dan nog nodig om de dvd te capturen of te zien? ik heb al amcap gedownload, maar ik kan dan alleen kiezen uit mijn webcam als videoapparaat...

Natuurlijk ben ik ook realist en weet niet iedereen is idealist, de meesten zijn zelfs egoist, maar stel je eens op als altruist, je hebt geen idee wat je mist..

• Powermage
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-06 14:25
Zat er bij je videokaart geen capture software?
mijn tante heeft een AIW kaart, en die heeft gewoon software erbij zitten waarmee ze dat kan.

Join the club

Verwijderd

Als het gewoon de bedoeling is om DVD's te rippen zijn er betere, minder tijdrovende en kwalitatief betere oplossingen: http://www.afterdawn.com

• fredmanders
i know, maar het gaat gewoon om het truukje een dvd te kijken op de pc en later ook om tv te kijken en op te nemen met die vivo ingang. ik heb dus amcap, maar de videokaart verschijnt niet als keuze apparaat... de aansluiting met de dvd speler kloppen, nu nog dat beeld zien op mijn pc...

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:36

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Ik zat zelf te denken om de videouitgang van de dvd speler (die gele uitgang) met een tulpstekker aan te sluiten op de VIVO kabel. Deze VIVO kabel stop ik dan in de DVI uitgang van m'n videokaart.
dit gaat zowieso niet werken ;)

Maar dat wist je denk ik al :D

[ Voor 8% gewijzigd door Hubert op 21-10-2004 10:46 ]

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Pagina: 1