mensuh, sinds 2 dagen doet mijn 128mb reepje het niet meer, ik heb hem pas 3 weken en ik wil hem ruilen.. weet iemand of dit kan voordat ik me bon ga zoeken en naar arnhem ga?
Op maandag 11 december 2000 11:59 schreef j3p het volgende:
mensuh, sinds 2 dagen doet mijn 128mb reepje het niet meer, ik heb hem pas 3 weken en ik wil hem ruilen.. weet iemand of dit kan voordat ik me bon ga zoeken en naar arnhem ga?
Voor de mensen die het kennen , Cash&Carry upplies in Laken ruilen ook , retegoekoop , meestal bulk , maar toch nog ni zo erg als MMCS (schrijven ze de kassabon gewoon met bic op printerpapier en houden ze de RAM bij in een schoendoos !) .http://www.padeg.com .
Ze namen daar m'n GF2 MX terug omda ie niet werkte (was gewoon niet goed genoeg voor zn prijs ) en ze hebben me in de plaats 2X 128 MB PC-133 Infineon RAM gegeven wat 1600 ballen duurder was !
Je bedoelt toch 160 piek ? Anders koop ik daar een diskettedoosje (5 piek) en ruil het daarna voor een Asus V7700 DeLuxe 64MB + TV (+/- 1200 piekjes )
Of zijn ze daar gewoon ?
Mensuh, eff serieus nou. Ik heb 2x128MB 100MHZ sdram. Te ruil. Voor 2x128MB 133MHZ.
Natuurlijk werkend te zien. Mail Effe Als interesse. Sorry voor dubbel post.