Aangezien ik nu wat meer DVD's bekijk, wil ook nieuwe speakers (FPS). Heeft iemand ervaring met de Creative DTT 2500D of de Klipsch ProMedia v2 400? HiFi is me te duur, het moet betaalbaar blijven?
Verwijderd
Ik heb een Trust Soundforce 1200 Watt PMDO en dat is ruim voldoende. De Subwoofer geeft de lage tonen zoals onweer en geweerschoten heel goed weer en de sataliet speakers werken ook heel goed. Kosten ongeveer 170 Piek, das geen geld zou ik zeggen.
Verwijderd
Ik heb ook een Trust Soundforce 1200, maar...
Geen Dolby Surround.
Als je DVD hebt moet je echt een Dolby Surround kit hebbuhhh.
Geen Dolby Surround.
Als je DVD hebt moet je echt een Dolby Surround kit hebbuhhh.
ik zou voor deze gaan:
http://www.infinitysystems.com/homeaudio/products/category/product.asp?product_id=73&cat=loudspeakers&ser=studiomonitor
sterker nog dat heb ik al gedaan en er zit toch VET veel beter geluid in dan welke pc boxen ook.
300watts of basspower
ook leuk voor de buren, hoeven die geen stereo meer te kopen
http://www.infinitysystems.com/homeaudio/products/category/product.asp?product_id=73&cat=loudspeakers&ser=studiomonitor
sterker nog dat heb ik al gedaan en er zit toch VET veel beter geluid in dan welke pc boxen ook.
300watts of basspower
Niet?
[Specs]
Inexperienced travellers might think that 'Aargh!' is universal, but in Betrobi it means 'highly enjoyable' and in Howondaland it means, variously, 'I would like to eat your foot', 'Your wife is a big hippo' and 'Hello, Thinks Mr Purple Cat.'
Hmmz ikheb zelf een luxman versterker in combinatie met een trusuround gold equalizer
en verder op dit moment tweex 120 wattt continu 300 waat maxx 3weg bassreflex speakers voor en achter een subwoofersetje van 45 en 2x 25 watt
MAAR ben zelf speakers aan het ontwerpen van zo'n kleine 500 watt continu ze worden wel groot enzo maar dat mag dan ook al
en als het me te veel werk gaat worden koop ik maar jbl's van anderhalve meter hoog ( die weet ik nl ook nog een mooi setje te staan maar ben aan het twijfelen )
en verder op dit moment tweex 120 wattt continu 300 waat maxx 3weg bassreflex speakers voor en achter een subwoofersetje van 45 en 2x 25 watt
MAAR ben zelf speakers aan het ontwerpen van zo'n kleine 500 watt continu ze worden wel groot enzo maar dat mag dan ook al
en als het me te veel werk gaat worden koop ik maar jbl's van anderhalve meter hoog ( die weet ik nl ook nog een mooi setje te staan maar ben aan het twijfelen )
.
Pagina: 1