In the name of God, impure souls of the living dead shall be banished into eternal damnation. Amen.
Vertraging zou denk ik in dit geval het geheel net niet goed samenvatten.la·ten·tie·tijd (de ~ (m.))
1 tijd die verloopt voor een reactie optreedt, bv. voor het lichaam op een prikkel reageert
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Desondanks schrijft men nooit in de krant: "Vanwege de radiolatentie is het onmogelijk een Marslanding vanaf de aarde te besturen." Hier wordt wel het woord vertraging gebruikt, en het gaat om precies hetzelfde verschijnsel. Voor de nieuwspost zou het woord looptijd ook nog aardig voldoen.
offtopic:
Nieuw icon, Rennie? Ik herkende je eerst niet eens.
Nieuw icon, Rennie? Ik herkende je eerst niet eens.
Het verschil met een krant ten opzichte van ons, is dat de krant voor een groot en verschillende publiek is geschreven. Iedereen moet kunnen begrijpen waar het over gaat en dat bereik je niet door moeilijke woorden te gebruiken. Tweakers.net schrijft voor een selecter publiek en hoeft zich in het schrijven dus niet (tot op zekere hoogte wel natuurlijk
) te beperken tot eenvoudige woorden. Vandaar dus dat een krant niet snel latentie zal schrijven
.
Ik vind ook dat je óf latency moet overnemen, óf het Nederlandse vertraging moet hanteren. Zo elitair is (of wil) Tweakers.net helemaal niet (zijn).
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
Ik vind eigenlijk dat het gewoon latency moet zijn.
Als er morgen of vandaag eens een review verschijnt van geheugenmodules ga je ook niet zitten praten over de vertraging.
Latency is gewoon een standaard IT term die aangeeft hoe lang het duurt voor een pakket om van punt tot punt te komen.
Vertraging gaat niet specifiek over een packet, het kan net zo goed de bus zijn.
Als er morgen of vandaag eens een review verschijnt van geheugenmodules ga je ook niet zitten praten over de vertraging.
Latency is gewoon een standaard IT term die aangeeft hoe lang het duurt voor een pakket om van punt tot punt te komen.
Vertraging gaat niet specifiek over een packet, het kan net zo goed de bus zijn.
In the name of God, impure souls of the living dead shall be banished into eternal damnation. Amen.
Pagina: 1