Joa, het zit zo, ik heb na meer dan een week knungelen een heerlijk werkende linuxbox geïnstalleerd met Core linux. Gisteren heb ik daar ens Samba 3.0.0 op geïnstalleerd vanuit sources met de --with-smbmount optie.
Samba doet het goed, shared lekker enzo, maar het probleem zit em in dat als ik een share probeer te mounten van mn windowsbak krijg ik dit:
Ik heb al gegoogled en nog meer mensen gevonden met dat probleem en hier ook gezocht maar nergens een antwoord kunnen vinden.
Samba doet het goed, shared lekker enzo, maar het probleem zit em in dat als ik een share probeer te mounten van mn windowsbak krijg ik dit:
code:
1
2
3
4
| [~]# mount -t smbfs //server/progs /mnt/cdrom /sbin/mount.smbfs: relocation error: /usr/local/samba/lib/charset/CP850.so: undefined symbol: smb_register_charset [~]# |
Ik heb al gegoogled en nog meer mensen gevonden met dat probleem en hier ook gezocht maar nergens een antwoord kunnen vinden.
[ Voor 5% gewijzigd door moto-moi op 09-01-2004 15:23 . Reden: even de tekst wat minder layout verklotend gemaakt ]