Nadat ondergetekende een printopdracht probeerde te annuleren op een HP Laserjet 6P printer van een medewerker en dat vervolgens niet ging heb ik daarop de printer heb uitgezet, waardoor een stuk papier vast bleef zitten.
Na wat pogingen om door een nieuwe printopdracht dit stuk papier eruit te krijgen faalde. Vervolgens heb ik de printer even uit elkaar gehaald zodat ik het stuk papier eruit kon halen. Nadat ik dit had gedaan heb ik de printer vervolgens aangesloten en geprobeerd te testen of ie nog wel correct werkte. Dat was dus niet het geval. Het scenario is nu als volgt, ik start de printer op, geen printer initialisatie geluiden. De 3 ledjes gaan drie achtermekaar aan en uiteindelijk blijft ie op de laatste staan (heeft een soort van onweer icoontje).
Wat ik vervolgens zelf heb gedaan om dit op te lossen:
- Op de hp site zitten zoeken naar info… laat maar
- Natuurlijk ook op de GoT site, maar was helaas een ander scenario
- De laatste printerdrivers geinstalleerd
- Betekenis van de leds en naar informatie van het zonet beschreven probleem maar werd ik niet wijzer uit.
- Nog op onofficiële handleidingen zitten te zoeken wat de leds betekenen.
- Toner vervangen
Ik hoop dat jullie me zo snel mogelijk kunnen helpen, want die medewerker zit momenteel heel vuil naar me te kijken
Wat ik vervolgens zelf heb gedaan om dit op te lossen:
- Op de hp site zitten zoeken naar info… laat maar
- Natuurlijk ook op de GoT site, maar was helaas een ander scenario
- De laatste printerdrivers geinstalleerd
- Betekenis van de leds en naar informatie van het zonet beschreven probleem maar werd ik niet wijzer uit.
- Nog op onofficiële handleidingen zitten te zoeken wat de leds betekenen.
- Toner vervangen
Ik hoop dat jullie me zo snel mogelijk kunnen helpen, want die medewerker zit momenteel heel vuil naar me te kijken