Toon posts:

Het moderen is zijn doel voorbij gegaan.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Post je een reactie die een slecht punt van Linux aan het licht brengt wordt je meteen als flame/off-topic/..... afgekraakt.
Idem wanneer je in een reactie je uitlaat over positieve evoluties die MS te weeg brengt.
Idem wanneer je in de zaak SCO de zaken omdraait en vanuit het standpunt van SCO redeneert.
Een tijdlang (ten tijde van NV30) werd je weggemod als je het niet eens was met ATI Rulezzz nVidia Cheetzzzz.
Als je de kwaliteiten van Matrox kaarten ergens in het licht zet : bv. "Geschikt voor het lichtere 3D-AEC werk op 3 schermen in architectenbureau's."
En ga zo maar door.
Mensen die dan enkel de "goede" reacties willen lezen en enkel de posts met +1 of meer zichtbaar maken krijgen vaak een hele hoop posts die best intressaant zijn maar een totaal andere kijk op de zaak leveren niet te zien.
Volgens mij ligt dit probleem aan het feit dat de bezoekers steeds minder in de technologie geïntreseerd zijn maar hier lopen met het idee : "mijn zaak is het hier en de rest kan opflikkeren".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Zolang er enige onderbouwing is wordt je op onderbouwing gemod, de inhoud is datgene wat telt en je moet wel een bijzonder mooie oneliner maken om zonder onderbouwing uberhaupt op +2 of hoger te komen (praktijk daargelaten). Je zou te laag kunnen eindigen zeg je dan, maar ja, zonder onderbouwing heb je geen nieuws dus is de waarde van de reactie ook niet veel waard.

Onderbouwing, daar wordt IMHO het meest naar gekeken; of de reactie dus hout snijdt, ontopic is en geen open deur is.
Onderbouwing, waar het IMHO aan dit topic aan ontbreekt. Bron? Oorzaak van deze conclusie? Enkele voorbeelden?

Ik (oermod bijna) heb de afgelopen jaren iig geen '**** rulez' of '**** sucks' op iets hoger zien eindigen dan 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

user FP = KRIS FRANSSENS
Kijk, en die ik dus wel vaak tijdens FP-acties.

Een modsysteem zoals de onze staat en werkt ín principe goed. Iedereen mag het en er zijn echt wel voldoende gevorderde mods aanwezig... maar zoals ieder systeem werkt zitten er altijd wel gaten in. Persoonlijk ben ik een voorstander van een systeem met gaten omdat een gatloos systeem neerkomt op een bijna totalitaire manier van modden en je verplicht bent om ALLES GOED te modden, dat kan niet, dat werkt niet en kost gewoon teveel Energie. Zodoende vind je dus altijd wel enkele reacties die ertussen sluipen en af en toe hele draden. In dat soort draden kan je altijd wel iets krom vinden, bv door te weinig moderaties of gewoon een populaire kreet net als een LM of PM op vakantie is (kerstvakantie bv). Dan gaat het mis.....

Daarom bestaat dit forum dus, een forum waar je nu als Godlike FP-user voor het eerst post, een forum waar je foutjes kan doorgeven en mensen met een simpele url kan vragen ff na te gaan of de boel klopt of niet, zodat de mazen van het net net iets fijner zijn. Indien je zelf meent dat er wellicht iets niet klopt en daar zelf iets aan wilt doen, raadt ik je iig aan dit forum ook regelmatig te vullen met urls.

Ik heb je urls doorgekeken en zie dat een lange draad van rond kerst ei'k niet goed gemod is. Daar staan iig enkele karige reacties enz. Ik zal deze vandaag nog nalopen als PM, want ik heb enkele tools om onterechte moderaties te wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

2 -> -1
1 -> 3
0 -> 3
0 -> 2
0 -> 3
0 -> 2
2 -> 0
0 -> 2
2 -> 3
0 -> -1
3 -> 1
0 -> 3

Krom draadje BTW. Sta nog na te trillen.
* Delerium noemt dit BTW symptoombestrijding.