Aldi Draadloze hoofdtelefoon kraakt (die van jou ook?)

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Kuhlie
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Ik heb gisteren de draadloze hoofdtelefoon van de aldi gekocht, maar ik vind hem erg kraken.

Heeft hier iemand dezelfde, of betere ervaringen?

Alvast bedankt voor je reactie!

• Kukel
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-05 21:36
defineer kraken?
ruis of geluid wat haperend over komt?

je moet ook geen hoofdtelefoon bij de aldi kopen :P

• Jellabie
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09:46

Jellabie

wie laatst lacht..... is dom

Ik heb die ook gekocht een paar weken terug

1) hij kraakt en ruist verschrikkelijk hard
2) Hij slist precies (de tonen, als ze zingen komt de S er te hard uit... moeilijk uit te leggen.)
3) mijn linkse kant speelt niet meer, tenzij ik veel met die kabel pruts
4) hij zit ongeloofelijk slecht rond je oren, doet na een tijdje echt veel pijn

Ik breng hem vandaag terug, dan ga ik wel voor die prijs een hoofdtelefoon halen met kabel maar van een goed merk..

edit: heb juist een jvc gaan halen, speeld echt een pak beter, veel zuiverder enzo, wel met kabel, 3.5 meter dus dat valt goed mee...

[ Voor 13% gewijzigd door Jellabie op 09-01-2004 19:52 ]

De Nederbelg !

• Brokencore
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:41
Ik heb heb ook gehaalt, maar hij is nu nog aan het laden. Ik zal morgen even mijn ervaring testen.

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik heb een FM hoofdtelefoon van Sennheiser en die doet dat al, zal wel zo horen bij FM :/

Ik gebruik hem iig zelden tot nooit meer, qua geluidskwaliteit wil je echt geen wireless audio. Daarom heb ik later een Sennheiser HD570 gekocht en dat klinkt stukken beter, zit ook iets van 2,5-3m kabel bij, dat is echt meer dan genoeg (soms vind ik het zelfs te lang, vooral als je naast de versterker zit).

[ Voor 37% gewijzigd door Grrrrrene op 09-01-2004 21:58 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

mijn opa heeft um ook maar die hneeft er nog nooit last van gehad die ene keer dat ie um gebruikte :P

• Lunoah
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2023
Heb er een van Philips. deed dat ook.. maar hij kraakte omdat ik te dicht bij de vaste telefoon zat. die heb ik ergens anders neergezet en nu is hij kraakhelder :)

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:58

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
ik heb er een van sony, en die heeft ook 'goed' geluid, in ieder geval geen kraken en ruis, als je nie verder dan 100 meter van de zender vandaan gaat tenminste :P...

Home Assistant Configuratie GitHub V&A

• Brokencore
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:41
Ik heb de mijne nu ook even op. Hij ruist wel ontzettend als je het volume hoog hebt staan. Ik heb hem nu niet direct op de aangeslooten maar via een versterker. Als is de versterken dan gerwoon voor de helft open draai en het volume van de hoofttelefoon zelf laag zet is het wel tedoen. Ik heb verder nog niet het berijk getest. Is koud buiten. Verder doen me oren wel een beetje bij na dat ding een uur op gehad te hebben.

• x-man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-07 09:03

x-man

Proud newbie!

Er bestaat geen 'draadlose' hoofdtelefoon die niet ruist! Ene ruist minder dan de andere, maar ze ruisen allemaal!

I'm sorry but it's true!

Better a newbie in one hand then ten wannabe-hacker-scriptkiddies on your server.

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:58

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
bij mijn sony zit er een ruis filter in, dus dan merk ik het nie :P, maar de kwali is toch nie bijzonder te noemen, voor dat geld dat je een draadloze koopt, kan je veel beter een met draad nemen, want die zijn veel beter kwali, het enige is dan de kabel.... ;)

[ Voor 60% gewijzigd door BiG-GuY op 10-01-2004 15:42 ]

Home Assistant Configuratie GitHub V&A

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Een ruisfilter, right. Sorry, maar FM hoofdtelefoons halen het bij lange na niet bij IR hoofdtelefoons, laat staan bij hoofdtelefoons met draad.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Kuhlie
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Sorry dat ik even niet reageerde. Dit komt eigenlijk doordat het erge kraken weg is, ik weet niet hoe het komt. Het ruist nog wel wat, maar dat is ook eigenlijk wat ik wel verwachtte van een Aldi-apparaat ;)

Bedankt voor jullie reacties en nogmaals sorry dat ik niet reageerde...

edit:
Ik zie nu een aldi-lidl-verzamel-topic staan. Deze had daar waarschijnlijk ook tussen gemoeten? Ook daarvoor mijn excuses in dat geval. Wat mij betreft mag dit hele topic wel weg hoor ;)

[ Voor 27% gewijzigd door Kuhlie op 11-01-2004 20:38 ]

Pagina: 1