Hey, ik heb een domein bij Planet Internet: spam
(
Nu vraag ik via een ASP pagina (
Het script daarvoor staat op de site van planet zelf.. alleen doordat planet zon gare website heeft kan je die onmogelijk terugvinden dus hier een linkie:
soms gaat het wel aardig met opvragen , maar als je dan andere gegevens wilt opvragen dan moet je vaak een tijd w8ten.
( dat kun je zien als je op de Games popup pagina van link verwisselt ... )
Tweakers ASP Xperts een ID ???
==> Ik heb ook al geprobeerd Planet Helpdesk zelf te bellen maar van die gasten wordt je helemaal niet vrolijk : ( 10 minuten w8ten ... eindelijk iemand aan de lijn ==> krijg je 1 of andere noop die er niets van af weet ==> doorverbonden weer 10 minuten later : nog een andere noop die zegt dat ik de 2e lijn maar moet hebben waar een wachtrij staat van hier tot TOKIO !
)
(
spam
) staat de site tijdelijk ff..Nu vraag ik via een ASP pagina (
spam
) gegevens uit een MS-Access Database op via een OLEDB connectie. Het script daarvoor staat op de site van planet zelf.. alleen doordat planet zon gare website heeft kan je die onmogelijk terugvinden dus hier een linkie:
spam
soms gaat het wel aardig met opvragen , maar als je dan andere gegevens wilt opvragen dan moet je vaak een tijd w8ten.
( dat kun je zien als je op de Games popup pagina van link verwisselt ... )
Tweakers ASP Xperts een ID ???
==> Ik heb ook al geprobeerd Planet Helpdesk zelf te bellen maar van die gasten wordt je helemaal niet vrolijk : ( 10 minuten w8ten ... eindelijk iemand aan de lijn ==> krijg je 1 of andere noop die er niets van af weet ==> doorverbonden weer 10 minuten later : nog een andere noop die zegt dat ik de 2e lijn maar moet hebben waar een wachtrij staat van hier tot TOKIO !
[ Voor 13% gewijzigd door whoami op 09-01-2004 14:02 ]