Systeem: P4 2,66MHZ met 256 PC333 DDR SDRAM (2 keer 128MB) met 4 geheugen slots. Nu wil ik dit geheugen graag upgraden maar een search hier vertelde mij dat dit nog weleens problemen geeft met Dell. Ik las dat als ik 512MB erbij wil doen dat dat niet werkt, het zou dan alleen werken als twee keer 256MB erbij zou doen. Echter nu heb een Kingston KVR (??) 512MB chip tijdelijk kunnen gebruiken en deze bij de 2 keer 128MB gedaan. Vervolgens geen probleem, gewoon 768MB geheugen!!
Dit brengt mij in de verwarring. Aangezien ik misschien in de toekomst nog verder wil upgraden vraag ik mij af wat ik moet en kan doen. Als ik 2 keer 256MB erbij haal zitten alle slots vol, als ik 1 keer 512MB haal werkt het misschien niet meer. Ik dacht hierbij aan een Dimm DDR PC333 512MB Oem, past dit uberhaupt wel bij DDR SDRAM?
Dit brengt mij in de verwarring. Aangezien ik misschien in de toekomst nog verder wil upgraden vraag ik mij af wat ik moet en kan doen. Als ik 2 keer 256MB erbij haal zitten alle slots vol, als ik 1 keer 512MB haal werkt het misschien niet meer. Ik dacht hierbij aan een Dimm DDR PC333 512MB Oem, past dit uberhaupt wel bij DDR SDRAM?
pepernooot