ThePerfectCell schreef op 09 januari 2004 @ 19:17:
GeForce4MX is gewoon een opgefokte GeForce2... Vandaar dat hij het niet zo goed doet in 3DMark of games...
[...]
Dus omdat iemand iets niet snapt, als ie het zelf al heel lang uit heeft lopen zoeken, mag die geen topic openen, want 'het is ook op Google en in de FAQ te vinden?'
Voorbeeldje voor verduidelijking:
Als jij een som niet zou snappen, van Wiskunde, ook al lees je je boek honderduizend keer, ga jij niet naar de leraar, want het staat toch immers in je boek?

Ja en nee.
Want wat is zijn vraag nou? Of je wel 3dmark2001 kan runnen op een geforce 4 mx 440? Ja is dus het antwoord, en de TS had de search gebruikt volgens hem. ALs ie de search had gebruikt dan heeft hij het fout gedaan

. Volgens mij is het vrij makkelijk te vinden dat:
1. Je 3dmark score wordt berekend over de eerste 3 test (high en low detail)
2. Nature test idd niet werkt op een directx 7 kaart als de gf4 mx.
Vervolgens moet worden gezegd dat het beleid uit de faq geld:
- -Probeer het eerst zelf op te lossen. (Google, handleidingen en een gezond verstand zijn goede hulpmiddelen.)
-Gebruik de search en lees de forum-FAQ's voordat je een topic opent.
-Gebruik een duidelijke topictitel en geef goed aan wat er aan de hand is en wat je zelf al geprobeerd hebt of nog wil gaan proberen.
Dat brengt ons bij de laatste reply. "Mijn 3dmark2001 score is te laag". Meneer heeft waarschijnlijk nog niet rond gekeken. Dit leverde in de search op:
http://gathering.tweakers...5Bsearch%5D=Zoek#hitstart
Kijk ik vind het prima als er hier een vraag wordt gesteld, zolang er maar wat moeite voor wordt gedaan zodat je het sneller leert

. Het is zo snel via google op te zoeken, en het beleid is er gewoon naar dat dit soort vragen een slotje krijgen, kan ik niks aan doen. En
als ie het zelf al heel lang uit heeft lopen zoeken
slaat natuurlijk helemaal nergens op want waar baseer je dat op

.
Laatste tips voor TS:
-Misschien heb je een Geforce 4 mx 440
SE. Deze heeft een gehalveerde geheugenbus (64 ipv 128) en is daarom aanzienlijk langzamer. (ik heb er ook een)
-Chipset (moederbord) drivers installeren
"Zeus was so enamored by Europa that he decided to seduce and ravage her. "