Ik had december 2002 een vodafone live abbo genomen + nokia 7650 met 2-jarig abbo. Dit abbo heb ik opgezegd dec. '03 vanwege algemene voorwaarden verandering
So far so good nu kwam ik er alleen achter dat die 7650 ge-simlocked was toen ik hem aan m'n vriendin wilde geven. Met een contract wat afgebroken is, kan ik hem laten unlocken bij vodafone ?
Misschien alsnog, een provider is wettelijk verplicht na één jaar het simlock er kosteloos af te halen (misschien Klantenservice bellen ? )
"Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion." - Steven Weinberg
Ik heb precies hetzelfde, maar dan met een SonyEcicsson T610.
Je een brief aanvragen die je moet invullen en opsturen.
Dan sturen hun je een unlock code terug.
Dat kost je alleen 50 euro.
Slimmer is het om op internet te kijken of er in de buurt een zaakje is waar je het ook kan laten doen. Dit kost je maximaal 25 euro. Met een beetje geluk vind je een zaakje die het voor 25 euro doet.
Je een brief aanvragen die je moet invullen en opsturen.
Dan sturen hun je een unlock code terug.
Dat kost je alleen 50 euro.
Slimmer is het om op internet te kijken of er in de buurt een zaakje is waar je het ook kan laten doen. Dit kost je maximaal 25 euro. Met een beetje geluk vind je een zaakje die het voor 25 euro doet.
Verwijderd
25 euro voor een unlock is wel erg veel. Ik zal niet spammen, maar ik heb hele goed ervaringen met een unlocker uit delft (zoek maar in google). Voor jou type toestel hoef je zelfs niet naar hem toe, maar stuurt hij je de benodigde unlock-codes toe nadat je 10 euro betaald hebt. Langsgaan kan ook, dan doet hij het ter plekke. Voor 10 euro ben jij dus van je simlock af.
Nop
Is gekoppeld aan het imei nummer van je telefoon.
Is gekoppeld aan het imei nummer van je telefoon.
Na een jaar moet dat gratis gebeuren door de provider...
We have just one world, but we live in different ones...
Er zijn ook genoeg forums waar je zelf het tooltje kan afhalen om het te unlocken. Google maar eens op DCT4.
Nulnulnix schreef op 09 januari 2004 @ 13:17:
Na een jaar moet dat gratis gebeuren door de provider...
LaLaLand schreef op 09 januari 2004 @ 12:54:
Misschien alsnog, een provider is wettelijk verplicht na één jaar het simlock er kosteloos af te halen (misschien Klantenservice bellen ? )
"Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion." - Steven Weinberg
sjeez, wist niet dat unlocken zo simpel was. thx for the tipFire69 schreef op 09 januari 2004 @ 13:19:
Er zijn ook genoeg forums waar je zelf het tooltje kan afhalen om het te unlocken. Google maar eens op DCT4.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2004 19:07 ]
Verwijderd
kan je zo de unlock code geven die genereer ik hier wel even voor jeVerwijderd schreef op 09 januari 2004 @ 12:40:
Ik had december 2002 een vodafone live abbo genomen + nokia 7650 met 2-jarig abbo. Dit abbo heb ik opgezegd dec. '03 vanwege algemene voorwaarden veranderingSo far so good nu kwam ik er alleen achter dat die 7650 ge-simlocked was toen ik hem aan m'n vriendin wilde geven. Met een contract wat afgebroken is, kan ik hem laten unlocken bij vodafone ?
PAS OP!
PAS OP!
Houden jullie je wel aan de policy
Ik ben geen moderator, dus concludeer niet.
Maar dit zit dicht tegen het zogenaamde "warez-request" aan.
PAS OP!
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
het lijkt erop maar het is het nietGinz schreef op 10 januari 2004 @ 18:11:
PAS OP!
PAS OP!
Pagina: 1