Toon posts:

word 97 Eng, maar nederlandse spelling...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op onze oude PC heb ik net windows 98 geinstalleerd, hierdoor zijn dus alle programma's eruit, ik had nog een kopietje van office 97 dus die heb ik er maar opgezet dus er zit geen Ned. spelling op.
Ik heb er ook nog een oude versie van works opgezet en daar zit wel een Nederlandse spelling corrector op. maar dat programma is k**
Ook heb ik op de nieuwe PC het programma Ability Office 2002 staan met ook een Nederlandse Spelling controle.

Is het mogelijk om in de Engelse office 97 een Nederlandse spelling corrector te zetten????

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ja, de Proofing Tools (Dutch uiteraard) aanschaffen en installeren.

Virussen? Scan ze hier!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Mogelijk wel ja, als je de bestanden hebt (en natuurlijk een licentie ervoor hebt :P )
Ability Office is niet echt van MS en heeft waarschijnlijk een heel ander bestandsformaat voor de spellingcheck. Idem misschien Works - het leuke is dat je dan nog steeds gewoon netjes een licentie ervoor hebt.

Maar check even de SA FAQ#nlspellcheck voor hoe dat gaat vanaf een Off97 CD, misschien dat het hetzelfde gaat vanaf Works dat inderdaad eeeuhm niet echt is gemaakt voor een bezoeker van GoT :+

En anders idd de proofing tools aanschaffen.

[ Voor 11% gewijzigd door F_J_K op 09-01-2004 12:35 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
ik was niet van plan om nog iets te gaan aanschaffen voor die oude pc, maar is er niks dat ik kan downloaden ofzo??