Toon posts:

Computer bedienen met video zender

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan om deze:
Converter Video

Draadloze overbrenging van beeld- en/of geluidssignalen tot 30 m in huis en 80 m in de open lucht. Of het nu gaat om een sattelietontvanger, videorecorder, DVD-speler, camcorder of CD-speler - zonder het lastige verleggen van kabels kunt u overal van een videofilm, voetbalwedstijd of muziek genieten. Een geïntegreerde infrarood-signaalconvertor maakt een terugmeldend signaalgebied mogelijk voor het om- of uitschakelen van de video, satellietontvanger of CD-speler.
Technische spec.: Stereo-mono beeld-geluidsoverbrenging (afhankelijk van het ingangssignaal) · Zendfrequentie 2,4 GHz · Afm. zender/ontvanger (bxhxd) 120 x 34 x 88 mm. Voedingsspanning via bijgeleverde stekkerdelen. Scart-Cinchleidingen voor zender en ontvanger worden meegeleverd. Zendfrequentie van de infrarood-signaalconvertor 433 MHz.
aan te sluiten op mijn pc op de boven verdieping en op de televisie in de woonkamer. Nou vroeg ik mij af of mijn draadloze logitech toetsenbord en muis ook met infrarood werken en of het dus mogelijk is om met mijn toetsenbord en muis naar beneden te wandelen en dan van achter mijn televisie bijvoorbeeld een film aan te zetten. Heeft iemand hier misschien ervaring mee?

(edit vanwege gare link)

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2004 12:24 ]

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online
Beste Conrad-klant,

helaas kunnen wij geen winkelwagen voor u aanmaken.

Waarschijnlijk heeft u cookies in uw browser gedeactiveerd. U kunt het beste cookies activeren en het opnieuw proberen. Of klik op onderstaande link. Bij vragen kunt u op werkdagen tijdens kantooruren telefonisch contact opnemen met onze webmaster.
Tel.: +31 (0)53-4285444

U kunt ook een e-mail schrijven aan: webmaster@conrad.nl

Verder zonder cookies >>>
En nee, logitech toetsenborden en muizen werken niet via infrarood.

Verwijderd

linken naar Conrad doe je het beste zo: Conrad Artikelnr.: 350498

en of je tobo/muis infrarood zijn kun je zien aan het feit of er een zendoogje op zit.