Toon posts:

[XP] Printer toevoegen geeft "Kan bewerking niet voltooien"

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://galleries.vinyamar.com/qUp/index.php?i=v&ip=-1045612251&name=henkjan.bmp&PHPSESSID=640816e15fda29d3c7a1d4910952cdb0

Dit krijg ik als ik een printer wil toevoegen.
Ik heb gewoon admin rechten.
Iemand enig idee?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2004 11:45 ]

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-04 11:46

PcDealer

HP ftw \o/

Is de printer d.m.v. de software reeds geïnstalleerd? Moet het via een netwerk? Ik denk dat het een softwarefout is.

LinkedIn WoT Cash Converter

Verwijderd

Topicstarter
PcDealer schreef op 09 januari 2004 @ 11:45:
Is de printer d.m.v. de software reeds geïnstalleerd? Moet het via een netwerk? Ik denk dat het een softwarefout is.
Ik heb gewoon een thuisnetwerkje,
het gaat om een laserjet 1100!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Fernand19,

Welkom op GoT :)
Op GoT hebben we een aantal richtlijnen opgesteld waar we graag aan zien dat een topic aan voldoet, kort samengevat kan je het zo neerzetten:
  • Doe zelf eerst moeite - zoek eens rond op Google en op GoT en neem wat je gevonden hebt ook mee in je topicstart.
  • Kies een goede topic titel - meerdere uitroeptekens e.d. zijn vaak niet nodig, en zorg ervoor dat het kort en bondig je probleem omschrijft. Zie ook de forum specifieke policies - zo zien we in WOS graag dat je het OS in vierkante haakjes in je titel zet (dat is niet helemaal toeval hoor, die andere topics). Ik pas je topic titel nog even aan.
  • Omschrijf je probleem duidelijk en bondig - dat is gelukt - maar iets meer informatie mag wel - wat heb je bv gewijzigd, en heb je dit ook met anedre printers
Veder - kijk even ofdat je print spooler service wel gestart is, dan pas ik je topic titel nog eventjes aan :)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

[rml][ Printer] Niet toevoegen?[/rml] geeft wat vragen maar helaas geen antwoorden :o

[Knip, zie hetgeen dat elevator hierboven al zegt. Inderdaad welkom :) ]

[ Voor 43% gewijzigd door F_J_K op 09-01-2004 12:14 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
elevator schreef op 09 januari 2004 @ 12:12:
Fernand19,

Welkom op GoT :)
Op GoT hebben we een aantal richtlijnen opgesteld waar we graag aan zien dat een topic aan voldoet, kort samengevat kan je het zo neerzetten:
  • Doe zelf eerst moeite - zoek eens rond op Google en op GoT en neem wat je gevonden hebt ook mee in je topicstart.
  • Kies een goede topic titel - meerdere uitroeptekens e.d. zijn vaak niet nodig, en zorg ervoor dat het kort en bondig je probleem omschrijft. Zie ook de forum specifieke policies - zo zien we in WOS graag dat je het OS in vierkante haakjes in je titel zet (dat is niet helemaal toeval hoor, die andere topics). Ik pas je topic titel nog even aan.
  • Omschrijf je probleem duidelijk en bondig - dat is gelukt - maar iets meer informatie mag wel - wat heb je bv gewijzigd, en heb je dit ook met anedre printers
Veder - kijk even ofdat je print spooler service wel gestart is, dan pas ik je topic titel nog eventjes aan :)
Okido in ga mijn best doen :)

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Ben je ook administrator op deze machine :? Draai je met XP home of Proffessionel :?

In geval van Home reboot in safe mode ben je automatisch Admin en kan je het opnieuw proberen.

In geval van Proffesionel, draait die in een domain en heb je admin rechten (domain cq lokaa) en heb je daardoor te maken met policie restricties :?

Kan je de printer vinden (in geval van domain) door te zoeken in je netwerk neighbourhood en dan in je Microsoft netwerk :?

Zo wat tips en zoek de bug

suc6 :)

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Pagina: 1