Dit krijg ik als ik een printer wil toevoegen.
Ik heb gewoon admin rechten.
Iemand enig idee?
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2004 11:45 ]

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2004 11:45 ]
Ik heb gewoon een thuisnetwerkje,PcDealer schreef op 09 januari 2004 @ 11:45:
Is de printer d.m.v. de software reeds geïnstalleerd? Moet het via een netwerk? Ik denk dat het een softwarefout is.
[ Voor 43% gewijzigd door F_J_K op 09-01-2004 12:14 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Okido in ga mijn best doenelevator schreef op 09 januari 2004 @ 12:12:
Fernand19,
Welkom op GoT
Op GoT hebben we een aantal richtlijnen opgesteld waar we graag aan zien dat een topic aan voldoet, kort samengevat kan je het zo neerzetten:Veder - kijk even ofdat je print spooler service wel gestart is, dan pas ik je topic titel nog eventjes aan
- Doe zelf eerst moeite - zoek eens rond op Google en op GoT en neem wat je gevonden hebt ook mee in je topicstart.
- Kies een goede topic titel - meerdere uitroeptekens e.d. zijn vaak niet nodig, en zorg ervoor dat het kort en bondig je probleem omschrijft. Zie ook de forum specifieke policies - zo zien we in WOS graag dat je het OS in vierkante haakjes in je titel zet (dat is niet helemaal toeval hoor, die andere topics). Ik pas je topic titel nog even aan.
- Omschrijf je probleem duidelijk en bondig - dat is gelukt - maar iets meer informatie mag wel - wat heb je bv gewijzigd, en heb je dit ook met anedre printers
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)