Toon posts:

Trust 740C Power@m zoom - Formula1 LE-

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De volgdende camera lijkt me erg leuk voor de prijs van 149,95
maar kan iemand die hier deze camera heeft hun ervaring ermee vertellen en zouden er iemand misschien ook voorbeeld foto's kunnen laten zien.

Bijv. ook met bewegende beelden want dat moet je met deze camera goed kunnen schieten.

740C POWERC@M ZOOM - FORMULA1 LIMITED EDITION -

http://download.trustrese...products/normal/13902.gif

Ik wacht een reactie af.

Thnx Jörg

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Om eerlijk te zijn zou ik doorsparen voor een wat duurder die ook wat beter van kwaliteit is.

Ik heb vaak negatieve dingen over Trust gelezen dus zou hem zelf niet kopen

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-02 21:10

zAo

GPLv2 Fanboy

Persoonlijk zou nooit een Trust cam kopen. Meestal is de helft van de pixels niet meer dan een truc en heeft de CCD maar de helft aan picels. Verder zijn de lenzen op de cams vaak extreem bagger vooral met weinig licht.

Ik zou zeggen, spraar nog even door en koop een Canon Powershot A60, echt 5x zijn geld waar in tegenstelling tot deze cam die ik op 50euro zou schatten. :(

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:22
Ehm waar heb je die informatie vandaan? Dat het CCD niet meer dan de helft van het "aangegeven(?)" aantal pixels zou hebben?....

Afgezien dat ik het met je eens ben dat ik ook niet zo snel een Trust product zou kopen...

Verwijderd

GGS_VR6 schreef op 09 januari 2004 @ 11:27:
Om eerlijk te zijn zou ik doorsparen voor een wat duurder die ook wat beter van kwaliteit is.

Ik heb vaak negatieve dingen over Trust gelezen dus zou hem zelf niet kopen
I totally agree!

Ik heb zelf mee gemaakt dat het spul van Trust totale sh*t is. Van 5.1 setje tot en met scanners, alles is binnen de week kapot gegaan.

Het gelul wat trust flikt met de MP's is echt totale onzin. Misschien heeft een Trust camera wel 5 MP, maar de beeld kwaliteit is echt verontrustend slecht. Totaal scheve foto's, (buitenkant van foto's word helemaal "bol", neem maar eens een foto van bijvoorbeeld een deurpost, die staat helemaal bol) trieste kleuren, en belachelijk veel ruis.

Neeh, spaar dan ietsjes door, en neem een echte cam, weet zeker dat je daar later blij om bent!!

Is de Canon A60 niks voor je? Ik geloof dat ie iets onder 200 Euro zit. Check de pricewatch maar even.

btw, kom nou niet met het bericht dat 'ie "maar" 2 MP heeft, de beeldkwaliteit is gewoon tig keer beter.

:) je moet het natuurlijk helemaal zelf weten, wij zijn "just the messengers".... :+

edit:
damn, zAo was me net iets voor met het idee van de A60 ;(, maar mijn verhaal is langer :+

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2004 11:34 ]

Verwijderd

Trust geeft vaak de waarde in megapixels die de cam kan interpoleren, en niet de waarde van de CCD in mpix, triple check dat. Ik zou em sowieso niet kopen, trust heeft een slechte naam opgebouwd bij mij door dit soort praktijken, dus fuck em.

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-12-2025

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Trust is hetzelfde als je geld weggooien.

Ze pronken idd met hoge MP's voor weinig geld maar de foto's zijn echt diep diep triest.

Onlangs nog was er een familielid van mijn vriendin aan het pronken met hun camera dat het zo'n goede was bla bla bla (ook een Trust)

En toen kregen we de foto's binnen (aaaaahhh :X :o :r :r)
Veel ruis , rode ogen, onscherp, bar slechte kleuren ,enz.

De tranen sprongen me in de ogen :'(

Als je zelf een Canon Powershot A70 gewend bent dan zou je ook gaan huilen om dit soort foto's

Advies: Spaar aub even door en koop een Canon uit de Powershot Axx serie (bijv. A60)
Dan heb je achteraf nooit spijt van je aankoop.

offtopic:
Sorry voor de Trust fans, maar ik zal wel eens zo'n foto plaatsen dan begrijpen jullie het vast wel.

[ Voor 18% gewijzigd door Frostbite op 09-01-2004 11:42 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k
📱 Samsung Galaxy S25+

Verwijderd

Sc0rPi0N schreef op 09 januari 2004 @ 11:39:
Trust is hetzelfde als je geld weggooien.

Ze pronken idd met hoge MP's voor weinig geld maar de foto's zijn echt diep diep triest.

Onlangs nog was er een familielid van mijn vriendin aan het pronken met hun camera dat het zo'n goede was bla bla bla (ook een Trust)

En toen kregen we de foto's binnen (aaaaahhh :0 :r :r)
Veel ruis , rode ogen, onscherp, bar slechte kleuren ,enz.

De tranen sprongen me in de ogen :'(

Als je zelf een Canon Powershot A70 gewend bent dan zou je ook gaan huilen om dit soort foto's

Advies: Spaar aub even door en koop een Canon PS A60 of A40
Dan heb je achteraf nooit spijt van je aankoop.

[off topic]Sorry voor de Trust fans, maar ik zal wel eens zo'n foto plaatsen dan begrijpen jullie het vast wel. [off topic]
Jaaaa!! doe dat maar als je zou willen!! :o Kunnen we de TS shockeren met deze trieste beelden!! }) :+

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-02 13:05

job

Sc0rPi0N schreef op 09 januari 2004 @ 11:39:
[off topic]Sorry voor de Trust fans, maar ik zal wel eens zo'n foto plaatsen dan begrijpen jullie het vast wel. [off topic]
Graag, ik ben benieuwd hoe het er uit ziet.

Ik heb slechte ervaringen met toetsenborden en scanners van trust.
Ik wil best zien hoe slecht die camera's van ze zijn.
En toch snap ik niet dat mensen trust blijven kopen.
Een verkoper moet die troep toch gewoon afraden, en mond tot mond "reclame" moet toch ook aardig wat negatieve ervaringen doorgeven.

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Verwijderd schreef op 09 januari 2004 @ 11:43:
[...]

Jaaaa!! doe dat maar als je zou willen!! :o Kunnen we de TS shockeren met deze trieste beelden!! }) :+
damster schreef op 09 januari 2004 @ 11:43:
[...]

Graag, ik ben benieuwd hoe het er uit ziet.

Ik heb slechte ervaringen met toetsenborden en scanners van trust.
Ik wil best zien hoe slecht die camera's van ze zijn.
En toch snap ik niet dat mensen trust blijven kopen.
Een verkoper moet die troep toch gewoon afraden, en mond tot mond "reclame" moet toch ook aardig wat negatieve ervaringen doorgeven.
Heb geduld ik zit nu op mijn werk (erg druk O-) ) dus zal ik de foto's over een klein half uurtje (o.v.) plaatsen als ik weer thuis ben.

[ Voor 3% gewijzigd door Frostbite op 09-01-2004 11:50 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k
📱 Samsung Galaxy S25+

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-02 15:33

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Al thuis? Ben erg benieuwt naar de kwaliteit van de foto's.

Verwijderd

Topicstarter
Ben nog wel benieuwd naar die foto's van de Trust camera!

Maar zoals ik hoor hoor kan ik betere voor een andere gaan.

Thnx Jörg

• Joppy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-02 21:38

Joppy

Ajuparaplu!

Het is te hopen (voor Trust dan) dat dit topic niet op het Jos Verstappen forum wordt geplaatst. Dat zijn de grootste afnemers van Trust producten. :)
Ikzelf heb geen enkel Trust product in huis, waarschijnlijk omdat ik vantevoren flink research doe en voor de beste prijs/kwaliteits verhouding ga (en Trust is nog geen nr. 1 keuze geworden!)

Joppy wijzigde zijn signature 08-10-2005 13:01 (13%)

Verwijderd

De meeste goedkopere camera's hebben een slechte geheugen omgang. Ze kunnen absoluut niet tegen temperatuur verschillen. als je camera een minuut of 5 in de zon ligt (ook binnenhuis achter een raam) dan ben je je foto's kwijt) (8> :|

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Foto's weggehaald vanwege serverruimte.

Iedereen heeft ze kunnen bekijken.

[ Voor 89% gewijzigd door Frostbite op 09-01-2004 21:21 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k
📱 Samsung Galaxy S25+

Verwijderd

Topicstarter
Met wat voor trust camera zijn deze geschoten? hoeveel MP?

Zien er inderdaad niet best uit :r

Jörg

Verwijderd

Check daarnaast wel even of het een AF camera is. Meestal moet je namelijk zelf focussen: een stand voor alles binnen een meter en eentje voor verder dan een meter tot oneindig. Zit meestal een knopje voor wat in twee standen kan, ofwel een bloem (macro) ofwel landschap (oneindig).

Conclusie: lang leve Trust! :+

Verwijderd

deze foto's zijn weer weg vanwege verkeer...

Tis maar net wat je zelf met de camera wilt doen... Voor overdag is het een leuke P&S camera. Je moet alleen weten hoe je er mee om moet gaan, net zoals alle andere camera's. Jij maakt 95% van de foto, de camera doet de andere 5%. Ik heb zelf wel eens geexperimenteerd met de trust 750 (voorloper?) en dit vond ik minpuntjes:

max 3 mtr flitsbereik
in het donker dus moeilijk foto's nemen
weinig handmatig in te stellen.

Dus zoals ik al zei, als je overdag leuke vakantiefoto's wilt nemen, is het een prima dingetje. Wil je echter verder, koop dan bv een A60 (mijn keuze) voor 50 pleurootjes meer... Maar kijk wat je zelf wilt en zoek daar een leuke cam bij!

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2004 13:21 ]

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-02 17:46
Dat mag dan wel een stuk netter zijn, het feit blijft dat dat eigenlijk geen P&S foto's zijn, en de eerste twee geposte foto's wel. De point & shoot foto's (dus het eigenlijke doel van de camera) zien er (helaas?) niet uit, waardoor de camera zijn eigen doel voorbij streeft (zwart-wit gezegd dan).

[ Voor 6% gewijzigd door MarcoC op 09-01-2004 16:38 ]

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Titel uncapped

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

MarcoC schreef op 09 januari 2004 @ 16:37:
Dat mag dan wel een stuk netter zijn, het feit blijft dat dat eigenlijk geen P&S foto's zijn, en de eerste twee geposte foto's wel. De point & shoot foto's (dus het eigenlijke doel van de camera) zien er (helaas?) niet uit, waardoor de camera zijn eigen doel voorbij streeft (zwart-wit gezegd dan).
Hou er wel rekening mee dat de bovenste genomen is door iemand van 8 jaar.

Maar dan nog vind ik ze zwaar tegenvallen.
Maar Trust is zowiezo mijn merk niet.

En TS weet je al wat je gaat doen ?

🎮 Steam
💻 i5 6600k
📱 Samsung Galaxy S25+

Verwijderd

Wat die MP's betreft, waar Trust volgens de meeste Tweakers over zou liegen, is dus niets van waar. Zie http://www.trust.nl/produ...tm?mpp=DIGCAM&grp=DIGCAMS - en lees nou eens.

Bv: 1220S PowerC@m Optical Zoom - Digitale camera met optische zoomlens, Panasonic CCD-sensor van 4.0 megapixels en cameraresolutie van 6.0 megapixels

Overigens ben ik ook niet zo'n grote fan van Trust, heb zelf de 620 LCD Powerc@m Zoom gehad. Heeft het altijd goed gedaan, maar de kwaliteit van de foto's was niet fantastisch. Echter als ik mij iets meer op het fotograferen concentreerde maakte 'ie best mooie foto's. Heb nu een Canon PowerShot A60 :)

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2004 21:15 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 januari 2004 @ 21:04:
Bv: 1220S PowerC@m Optical Zoom - Digitale camera met optische zoomlens, Panasonic CCD-sensor van 4.0 megapixels en cameraresolutie van 6.0 megapixels
haha ze gebruiken iig wel goed spul...

1290Z POWERC@M OPTICAL ZOOM

Eigenschappen
Digitale camera met optische zoomlens en CCD-sensor van 4 megapixels
Uiterst gevoelige CCD optische sensor van Sony in combinatie met een geavanceerde 3-voudige optische zoomlens van Canon voor unieke fotokwaliteit

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-02 17:46
Sc0rPi0N schreef op 09 januari 2004 @ 20:23:
[...]

Hou er wel rekening mee dat de bovenste genomen is door iemand van 8 jaar.

Maar dan nog vind ik ze zwaar tegenvallen.
Maar Trust is zowiezo mijn merk niet.

En TS weet je al wat je gaat doen ?
Maa dan nog, de kleuren zijn ontzettend slecht, dat valt vooral op bij het Heineken biertapje. Hij mag dan wel geflitst zijn, maar dat wil niet zeggen dat de kleuren maar persé zó ontzettend flets moeten worden. Ik weet nu al dat mijn Nikon CP 2100 veel betere foto's maakt. Zodanig beter dat het het prijsverschil ruim waard is.

[ Voor 6% gewijzigd door MarcoC op 10-01-2004 15:26 ]

Verwijderd

Topicstarter
De laatste foto's waren wel aardig de eerste niet. Effe gewoon op het gemakkie alles even bekijken.

Hoe is de digitale zoom eigenlijk zijn hiet voorbeeld foto's van?

Van de Kodak camera's is de dig zoom wel aardig.

Jörg
Pagina: 1