Toon posts:

[NfS Undergroud] Spelen in LAN

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Weet iemand of er update beschikbaar is dat NfS Underground waar LAN bij in zit?

Ik heb al een paar updatejes (programmatjes) gevonden op andere sites maar die werken allemaal niet.
Is er een werkende update voor LAN onder NFS ergens te krijgen?

B.v.D.

KlAdBlOk

• RKD
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-02 11:19

RKD

Nee er is nog geen officiele update beschikbaar, maar heb je degene die genoemd staat in het grote nfsu topic al geprobeerd?

linkje : [rml][ Multiplatform]Need For Speed Underground Deeltje 6[/rml]

[ Voor 30% gewijzigd door RKD op 09-01-2004 11:14 . Reden: linkje toegevoegd ]

iRacing Profiel

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Kijk eens hier in de startpost: [rml][ Multiplatform]Need For Speed Underground Deeltje 6[/rml]

Staat het duidelijk in.

Verwijderd

Topicstarter
RKD schreef op 09 januari 2004 @ 11:13:
Nee er is nog geen officiele update beschikbaar, maar heb je degene die genoemd staat in het grote nfsu topic al geprobeerd?

linkje : [rml][ Multiplatform]Need For Speed Underground Deeltje 6[/rml]
Ja die had ik al gevonden maar op de 1 of andere manier werkt ie bij niet maar het kan zijn dat ik wat fout doen :?

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Krijg je een foutmelding? Wat heb je zelf dan geprobeerd? Beetje meer info want zo kunnen we er niks van maken :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

Topicstarter
GGS_VR6 schreef op 09 januari 2004 @ 11:19:
Krijg je een foutmelding? Wat heb je zelf dan geprobeerd? Beetje meer info want zo kunnen we er niks van maken :)
Het probleem is dat ik nu niet thuis ben maar op mijn stage maar als ik een server opstart dan lijkt het net of mijn PC in "loop" komt te zitten en het is alleen de bedoeling dat ik het spel met 2 PC's ga doen.
En geen enkele foutmelding.

Op "mijn bak" draait dan de server en op de "pruts bak" staat dan de client.

als je nog meer wil weten hoor ik het wel.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2004 11:39 ]

Pagina: 1