Hallo,
Ik heb dus een probleem met mijn VU-meter en ik kom er niet uit dus ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
De situatie: ik heb alle gaatjes op de zijkant van mijn kast (Sweex titanium) volgestopt met LEDs (146 in totaal
). Nou leek het mijn leuk om hier een grote VU-meter van te maken dus ik heb de velleman 2x15 LED stereo precision VU-meter gekocht. Ik heb ook transistors (die moeten dus op de plaats van de LEDs komen) gekocht om als schakelaartje te gebruiken omdat ik die 146 LEDs niet direct op de VU-meter kan aansluiten. De chip die de LEDs zou moeten schakelen zit pas na de LEDs en dus worden de transistors ook pas geschakeld achter de transistors. De LEDs (die vervangen zijn door transistors) zitten dus direct op de stroombron aangesloten en daarna komt pas de chip. Dat is denk ik het probleem waarom het nog niet gewerkt heeft.
Wie heeft een idee hoe ik dit moet aansluiten? ik wil heel graag zo'n grote VU-meter op de zijkant van me kast maar ik heb gewoon geen id hoe ik het voor elkaar moet krijgen.
Bij voorbaat dank,
J2S
Ik heb dus een probleem met mijn VU-meter en ik kom er niet uit dus ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
De situatie: ik heb alle gaatjes op de zijkant van mijn kast (Sweex titanium) volgestopt met LEDs (146 in totaal
Wie heeft een idee hoe ik dit moet aansluiten? ik wil heel graag zo'n grote VU-meter op de zijkant van me kast maar ik heb gewoon geen id hoe ik het voor elkaar moet krijgen.
Bij voorbaat dank,
J2S
Mijn systeempjes ||_|| 50D + grip || EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 USM; EF-S 17-55mm F/2.8 IS USM; EF 85mm F/1.8 USM