Open hier een topic om een vraag te stellen over HARDWARE en wat zie ik tot mijn verbazing dat en het topic gesloten is en dat de antwoorden in het topic allemaal hetzelfde zijn (op een na...dank daarvoor!)
En wat schiet ik op met deze antwoorden...niet veel!
Tuurlijk heb ik zelf gezocht maa msschn is het zo dat niet iedereen er evenveel kaas van gegeten heeft en dus ook NA het uitzoeken nog een vraag heeft.....
Ik heb nergens kunnen vinden of het verschil tussen deze 2 videokaarten zo groot is dat het de moeite waard is om over te stappen......dus wat denk ik, ik stel op het hardware forum hier ff een vraag over
Domme gedachten ik weet het....want ja wie stelt zo'n vraag nu hier........nee, we gaan geen antwoord geven maar gaan alleen maar domme antwoorden geven
Bedankt voor de adviezen iig........goed bezig!
zie de link voor het gesloten topic: Welke videokaart?
Waarom eigenlijk sluiten?????
En wat schiet ik op met deze antwoorden...niet veel!
Tuurlijk heb ik zelf gezocht maa msschn is het zo dat niet iedereen er evenveel kaas van gegeten heeft en dus ook NA het uitzoeken nog een vraag heeft.....
Ik heb nergens kunnen vinden of het verschil tussen deze 2 videokaarten zo groot is dat het de moeite waard is om over te stappen......dus wat denk ik, ik stel op het hardware forum hier ff een vraag over
Domme gedachten ik weet het....want ja wie stelt zo'n vraag nu hier........nee, we gaan geen antwoord geven maar gaan alleen maar domme antwoorden geven
Bedankt voor de adviezen iig........goed bezig!
zie de link voor het gesloten topic: Welke videokaart?
Waarom eigenlijk sluiten?????