Ik heb een Acer Travelmate 800 (ook Mobility Radeon 9000 64mb) op een B&O tv aangesloten via scart. In den beginne was het netjes in kleur. Na wat gekloot met de instellingen is het zwart-wit geworden en de kleur wil niet meer terug. Hij stond standaard ingesteld op Nederland en Pal-B weergave; toen was alles nog kleur. Ik veranderde het effe naar Pal-G weergave ofzoiets, en het werd zwart-wit. Ik denk "dat moet ik niet hebben", dus hup weer terug naar Pal-B. Wat blijkt: hij selecteerd Pal-B wel maar het blijft zwart-wit. Ook de knop Standaardinstellingen doet geen wonderen.
Weet iemand wat hier aan de hand is? Eerst wel kleur, dan verander je de Pal instelling, het wordt zwart-wit, en als je het dan weer terugzet naar de oorspronkelijke instelling komt de kleur toch niet mee terug. Herstart, kabels uittrekken etc. helpt helaas niet. Alle hulp welkom!
Weet iemand wat hier aan de hand is? Eerst wel kleur, dan verander je de Pal instelling, het wordt zwart-wit, en als je het dan weer terugzet naar de oorspronkelijke instelling komt de kleur toch niet mee terug. Herstart, kabels uittrekken etc. helpt helaas niet. Alle hulp welkom!
.... Ik weet het ook niet