Toon posts:

VHS naar CD/DVD

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
beste lezers,
het zal best al een paar keer gevraagd zijn op dit forum omdat een hoop mensen met dit probleem zitten.
Ik wil graag de VHS banden over laten zetten naar CD/DVD vanwege de kwaliteit.
Nu is mijn vraag aan jullie of er iemand is die weet wie dat doet (bedrijfsmatig) of voor zijn eigen hobby met een vergoeding, zodat ik nog lang kan genieten van de opnames.
Ik ben zelf bezig geweest om iets te zoeken maar dat lukt niet dus roep ik nu jullie hulp in.
Ik zit op 40km t/w van Rotterdam (aan de kust)

alvast bedankt :)

petje45

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Gewoon langs een goede foto studio gaan. Bij mij in de stad doet Combi foto dit o.a. Prijs was geloof ik 30 gulden aanloopkosten met max een half uur, en daarna iets van 1 gulden per minuut extra.
Over hoeveel banden (minuten) praat je?

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-02 09:18

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

Ik heb destijds gekozen voor een nieuwe videokaart. Na een kleine simpele berekening kwam ik er achter dat dit verrewg het goedkoopst is!
Als advies zou ik je geven koop geen Leadtek TV-kaart, deze is niet stereo en om het geluid goed te krijgen is voor veel mensen (waaronder mijzelf) een probleem.
Een tip is een Hercules kaart met een zgn breakoutbox...dit werkt fantastisch simpel en goed!

Laten doen is echt duur als je meer dan 2 tapes hebt!

adr opleidingen en meer adr opleidingen

Verwijderd

Topicstarter
Microkid schreef op 09 januari 2004 @ 10:36:
Gewoon langs een goede foto studio gaan. Bij mij in de stad doet Combi foto dit o.a. Prijs was geloof ik 30 gulden aanloopkosten met max een half uur, en daarna iets van 1 gulden per minuut extra.
Over hoeveel banden (minuten) praat je?
microkid,
ik heb het over zeker 5 banden van pak hen weg 2 uur

petje45

Verwijderd

Dit soort verzoekjes mag je doen in de vraag en aanbod rubriek op de Frotpage, www.tweakers.net dus.

Hier in het AV forum zien we dit liever niet. :)

Dit topic is gesloten.