alternatief voor geforce 2mx?

Pagina: 1
Acties:

• onne
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Hallo,
weet iemand een goed alternatief voor een geforce 2mx, ik word nl gek van die kaart, het ene moment doet ie het wel en ff later een ander spel kapt ie er weer mee (dan bevriest ie, ik heb trouwens alles al geprobeerd wat betreft drivers en voeding enz), en kan die gf2mx wel ergens kwijt.
Maar is er wel een goed alternatief voor de 2mx, ik dacht aan de asus v3800 is dat misschien wat?

• onne
  • Nu online
Geeft de gf256 ook problemen met bevriezing of moet ik echt naar een andere chipset gaan kijken als een tnt 2 bijvoorbeeld???

Verwijderd

Asus v3800??? Ben je gek ofzo?

Je gaat van een geforce2 mx naar een tnt2 ......NEEEE!!!!

Een beter alternatief voor de mx prijs/prestatie verhouding is er niet! Als jij je mx niet goed aan de praat krijgt is er meer aan de hand.....ik zou eens verder gaan zoeken in je systeem...

Ik wil ook wel zoeken voor je hoor, als je een beetje in zuid holland woont...

Maar eeh een andere videokaart gaan kopen is echt zonde....dit kaartje doet het
hartstikke goed!

Verwijderd

Als je nou echt besluit een v3800 te kopen heb ik nog de V3800Ultra deluxe voor je liggen......maar is niet echt slim

• RdB_IA
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

RdB_IA

42

matrox g400 MAX dh...maargoed, dit is vast niet iets voor jou, volgens mij wil jij graag spelletjes spelen..
ik wil mijn v3800 ultra deluxe wel ruilen voor deze kaart hoor!

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
alternatief: ati radeon 32mb sdr/ddr *D

sdr of ddr geheugen is afhankelijk van je budget, maar heb zelf totaal geen comptabiliteitsproblemen met deze kaart.

• Jochem
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-08 19:01
Ik zou maar eens in je BIOS gaan kijken en misschien staat je AGP snelheid te hoog. Daarnaast is dual monitor een RAMP met spellen en DirectX / OpenGL zooi!.. Quake werkt zoiezo niet met dual monitor.

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-08 23:12
eeeehm...jochem> dual monitor met quake gaat niet?
http://www.planetquake.com/mhg/

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-08 08:29

Exterazzo

Qeasy

Voodoo 1 icm S3 Trio! :D

Audentia

• onne
  • Nu online
Op maandag 11 december 2000 12:29 schreef Jochem het volgende:
Ik zou maar eens in je BIOS gaan kijken en misschien staat je AGP snelheid te hoog. Daarnaast is dual monitor een RAMP met spellen en DirectX / OpenGL zooi!.. Quake werkt zoiezo niet met dual monitor.
Ik heb inderdaad een tvout op m'n kaart zitten, kan ik die dan uitschakelen ofzo? de drivers van ddv (tvout) en gewoon zijn hetzelfde (beiden 6.35)
En in m'n bios staat m'n agp 4x op auto, als ik em om manual zet krijg ik eronder 2 keuzes, daar kan ik kiezen uit 1 t/m 6 en a t/m e (of ergens in die buurt staan standaard op c en e), hoe moet ik die dingen zetten om van m'n agp 4x bijv 2 x te maken.

Verwijderd

Ik heb (NOG STEEDS :( ) hetzelfde probleem!
Maar volgens mij kan ik nergens de agp instellingen in de BIOS veranderen.

Ik heb hercules gemailt en alle bios instellingen gezet zoals dat volgens hen moest maar helaas helpt dat ook al geen ene f*ck :(

dus..

• onne
  • Nu online
kan je mij die bios instellingen ook geven, ik heb nl geen reactie op m'n mail van ze gehad.
Wat ik straks trouwens ga proberen is naast m'n 300w voeding nog een 220w voeding uit m'n ouwe comp te zetten, dan m'n hd en al die shit op die andere aansluiten, ik las nl ergens dat ie pas goed loopt en problemen pas oplossen als je een 400w voeding hebt.
Wat voor een os gebruiken jullie trouwens? Bij mij deed ie het onder me sowieso niet onder 98 al soms (sommige spellen) misschien onder 95....

Verwijderd

Ik heb al geruime tijd millenium en dit draait perfect....ik heb laatst win98se weer terug proberen te zetten , maar de 3d beelden waren der mate traag dat ik heeeeel snel weer terug ben gegaan naar millenium en daar haal ik goede snelheden.....

PS die voeding.......ik draai nog met een 235watt voeding!! alles vet overgeclocked!

Verwijderd

heb er nooit geen problemen mee en die staat vet overgeclocked

• onne
  • Nu online
ik merk ook dat winme als het werkt heel wat mooiere 3dbeelden levert dan win98se, maar een spel als gp3 loopt bij mij alleen maar in 98,
die voeding trouwens is dat wel met een geforce erin?? (die duron zuipt natuurlijk ook een stuk minder dan m'n tb)

Verwijderd

VIA 4-1 drivers wel geïnstalleerd? En agp fix indien je win2k hebt (is deze btw alleen voor win2k?)!

Ik heb ook een A7V en een MX, draait perfect hier....die TnT2 van me crashte vaker, dus als je denkt dat dat een oplossing is...

• onne
  • Nu online
misschien een stomme vraag, maar wat zijn die via 4-1 drivers waar jullie het steeds over hebben? zijn die voor m'n moederbordchipset van via ofzo, en waar haal ik ze vandaan?

Verwijderd

ik ruil die kaart wel tegen een tnt 2 pro
? okay>?

• onne
  • Nu online
f*ck up, geef me toch de kans dat ding aan de praat te krijgen, hij moet gewoon gaan werken, ik heb niet voor niets 330 ballen voor dat ding neergeteld!!!!!:)

• poelmann
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-08 19:08
HAD OOK PROBLEMEN. dRIVER 4-1 TE VINDEN OP www.VIATECH.COM Met dank aan mijn raadgever.

2xNetfinity 5500-4SX(dual PII 400, 1gig, scsi hotswaps) + ws1, ws2, ws3

Verwijderd

Dat ding gaat ook werken....

Het is alleen ff zoeken waar het probleem ligt...

Zorg trouwens wel voor de nieuwste via drivers : is geloof ik 4.25a

• RestlessCitizen
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-07 18:30

RestlessCitizen

Oud is vaak al nieuw genoeg

• onne
  • Nu online
thx heb em bijna binnen, ben benieuwd of ie werkt

• onne
  • Nu online
thx heb 6.25a bijna binnen, ben benieuwd of ie werkt

Verwijderd

Ik kan nu niet in mijn meel komen, maar ik zal je die bios specs doormailen zodra het kan.
Ik draai trouwens win me. Heb ook win2k geprobeerd, maar toen had ik weer andere problemen.

Bij mij helpt het installeren van die ALi gart agp driver helemaal niks :-(

succes
Pagina: 1