Toon posts:

Media Player verwijderen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil Windows Media Player verwijderen in XP, maar ik krijg het gewoon niet voor elkaar...
Dit, omdat MP steeds op z'n bek ging als ik 'm ook maar durfde te openen (MP8)... Dus had ik de laatste updates geïnstalleerd, zelfde probleem. geüpdate naar MP9, nog steeds hetzelfde probleem, blijft maar steeds op z'n bek gaan.
Ligt het misschien aan het feit dat ik 'm draai op een Pentium 2, 400 MHz, 448MB RAM? Vreemde is dat XP Pro gewoon soepel draait, dus lijkt me sterk dat het daaraan ligt...
Hij staat iig niet in het lijstje met Windows-onderdelen (software). Iemand enig idee, of moet ik 'm maar uit het register proberen te breken? :/

• Zeddicius
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-04 16:24

Zeddicius

Conscience do cost

Je kan hem natuurlijk ook gewoon negeren en een andere player instaleren en die als standaard instellen, zoals Media Player Classic (perfect spelertje)

En anders wordt het toch in het register kloten of je OS opnieuw instaleren

Verwijderd

Topicstarter
Zeddicius schreef op 09 januari 2004 @ 11:51:
Je kan hem natuurlijk ook gewoon negeren en een andere player instaleren en die als standaard instellen, zoals Media Player Classic (perfect spelertje)

En anders wordt het toch in het register kloten of je OS opnieuw instaleren
Media Player verwijderen is inmiddels gelukt (RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection C:\windows\inf\wmp.inf,Uninstall ) :)

probleem is nu alleen dattie mplayer2.exe (volgens mij) gebruikt ipv MP8, en dat deze braaf ook op z'n gat gaat als ik bijvoorbeeld http://movies.flabber.nl/history.of.america open...
Is denk ik dus een driverprobleem, maar hoe kan ik dit oplossen verder dan?

• Zeddicius
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-04 16:24

Zeddicius

Conscience do cost

Wat zijn je verdere specs? Soundkaart?