Toon posts:

problemen met internet explorer 6 in windows xp pro

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
kan er iemand mij aub helpen, ik zit met heel vage problemen. mijn internet explorer wil geen enkele webpage meer openen. het rare daaraan is dat als ik een pagina open vanuit de gewone explorer voor deze computer in te openen, hij die wel gewoon opent. heel vaag dus aangezien die explorer ook IE is... en met mozilla heb ik ook geen enkel probleem... terwijl netscape 7 ook niet wil werken. kan er iemand mij aub vertellen waarom hij dit totaal niet wil doen?

thx alvast

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

F_GOD,

Zoals je weet is het op GoT belangrijk dat je een duidelijk verhaal ervan maakt, en dat je zelf voldoende iniatief toont. Beide ontbreken een beetje in je verhaal - heb je bv. al een op Spyware gescant (zie ook de Software Algemeen FAQ), of heb je al eens gekeken in de Windows Operated Systems FAQ ? (dan had je gelezen dat vragen over IE hier niet thuis horen ;) )

Verder - probeer een duidelijke probleem omschrijving te geven. Dat je geen webpagina's kan openen is natuurlijk vervelend, maar wat gebeurt er dan precies? Crashed je IE? Krijg je een eeuwig zoekende searchindicator, krijg je meteen een "Page cannot be displayed" error?

In ieder geval - met dit topic kunnen we nog niet genoeg - begin even met te scannen op spyware, en als het daarna nog niet opgelost is, en je oplossing kan je niet terugvinden in de FAQ, open gerust een nieuw topic in Software Algemeen :)

Dit topic is gesloten.