Toon posts:

System Freeze

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zo als mijn onderwerp ......mijn systeem freezes .......Ik denk dat het aan mijn sound card hangt... Ik heb een SBlive Platiunum 5.1 ...met de origineele engelse drivers .....Als ik een cd in mijn Asus CD/DVD E612Rom in doe ....dan freezed mijn systeem...Soms gat het well goed maar dan tijdens het speelen van een audio cd freezed het systeem weer ...Ik heb dit probleem ook als ik een mp3 speel. Ik gebruik die play center2.0 software die er bij komt met de SB Live plt 5.1.......Wat ik vaak krijg is dat ik twerwijl zit te downloaden en dan muziek te luisteren dan crashed mijn systeem ook......Ook als ik soms niks doe allen maar zit een file te unraren met winrar en een cd zit te draaien,...dan crashed mijn systeem weer ...deze incidenten gebeuren .....op een random manier ....ik wordt er gek van ..hier is mijnsysteem setup. Mischien ligt het aan een andere hardware ..als iemand ook hezelfde problemen hebt dan zou ik graag er wat over willen horen...Thnx voor alle hulp in advance!!!

Ps: de cd/dvd rom is aangesloten op udma 66....want die support udma 66!! heb het ook op 33 gebropeert (basic ide)....maar nog steeds krijg ik een crash...

MoBo: Abit BE6II
CPU: Pentium 800EB Mhz
Ram: 256
VGA: Asus 7700 deluxe GTS/DDR
Soundcard: Soundblaster live Platinum 5.1
CD/DVDRom: Asus E612

Verwijderd

Soundblaster in bv PCI slot 2 of 3 zetten.

Verwijderd

Topicstarter
hij zit op pci slot 2 en ohh ja OS is Win98SE

Verwijderd

Ik heb soortgelijk systeem een soortgelijke problemen; ik denk alleen dat het aan de Asus e612 ligt......
Waiting for new firmware!

Asus A7V, Bios 1006
Asus E612 DVD fw 1.05
Asus V7700 GTSII DeLuxe 32MB
SB live! 5.1
Maxtor ATA100 7200rpm