[Waar te beginnen] Dooie XBOX

Pagina: 1
Acties:

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07-2025
Ik heb vorige week een dode XBOX gekregen van een vriend, die inmiddels zelf alweer een nieuwe heeft. Hij had geen bonnetje en besloot daarom om de garantie te vergeten en meteen een nieuwe te kopen. :|

Ik heb dat ding hier nu dus staan, heeft geen zichtbare schade aan de buitenkant maar doet niks. Wanneer ik hem aansluit maakt hij bij het opstarten exact hetzelfde geluid als de nieuwe XBOX maar de oude geeft enkel geen beeld.

Hoe krijg ik die XBOX netjes open? Ik zie namelijk nergens schroeven zitten? :? Heeft iemand een idee waar het probleem zit met dat zwarte beeld?

• KrL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-02 00:21

KrL

Foto foto..

Je zou eens kunnen proberen Microsoft te bellen.. Als het ding nooit is opengeweest en dus geen zichtbare schade heeft kun je proberen via de klantenservice aldaar alsnog garantie te claimen.. Consumentenrecht en verwachtte levensduur enzo..

Mocht je er toch voor kiezen om zelf te gaan sleutelen, af te raden als je niet echt technisch bent aangelegd, dan kun je de schroeven vinden onder de 4 'pootjes' (de rubber stootkussentjes) en onder het garantielabel..

Suc6..

• UltimateB
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

UltimateB

Pomdiedom

Was ie omgebouwd? Dan zou het daaraan kunnen liggenm,, pas geleden nog gefixed voor iemand. Kan je voornamelijk zien aan dat garantie stickertje waar hierboven over gesproken werd, is die kapot dn kan je daar vanuit gaan.

"True skill is when luck becomes a habit"
SWIS

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-02 18:18

KneoK

Not in a million lightyears

Mocht je gaan zoeken naar schroeven, die zitten onder je anti-slip strippies aan de onderkant van je XBOX...

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-02 17:42
Ik zou voordat je begint met schroeven eerst, zoals KrL al zegt, proberen garantie te claimen bij MS zelf. Nee heb je, Ja kun je krijgen (of die vriend daar dan blij mee is is een 2de :P)

Bier, Whiskey en Metal!!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:58

Wom

Je hebt twee jaar garantie op elk electronica product geloof ik. Maar ik weet niet of dat ook geldt voor producten die voor de invoer van deze regel/wet gekocht zijn. Probeer het iig, nee heb je, ja kun je krijgen :)

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10-2025

Collaborator

You! Cake or Death?

Fokkie schreef op 09 januari 2004 @ 04:36:
Ik heb vorige week een dode XBOX gekregen van een vriend, die inmiddels zelf alweer een nieuwe heeft. Hij had geen bonnetje en besloot daarom om de garantie te vergeten en meteen een nieuwe te kopen. :|

Ik heb dat ding hier nu dus staan, heeft geen zichtbare schade aan de buitenkant maar doet niks. Wanneer ik hem aansluit maakt hij bij het opstarten exact hetzelfde geluid als de nieuwe XBOX maar de oude geeft enkel geen beeld.

Hoe krijg ik die XBOX netjes open? Ik zie namelijk nergens schroeven zitten? :? Heeft iemand een idee waar het probleem zit met dat zwarte beeld?
* Daar is Vraag & Aanbod / Email voor *

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2004 02:39 ]

This space is occupied

Verwijderd

TheEvilCuber schreef op 09 januari 2004 @ 20:42:
[...]

* Daar is Vraag & Aanbod / Email voor *
Waarom zou hij bij vraag en aanbod moeten zijn :? |:( Hij geeft toch duidelijk aan dat hij een probleem met z'n xbox heeft. Niet zo zeuren....

• Erwin_F
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-03-2025

Erwin_F

hoi

Je kan gewoon met microsoft bellen en je xbox registreren :) ,moet je een serienummer doorgeven wat op de onderkant van je xbox zit. en dan heb je gewoon garantie. Ik heb dat ook gedaan en had geen bonnetje er voor nodig :P

Verwijderd

Ik heb ag zondag een Xbox gratis gekregen bij aanschaf van een mobieltje, savonds bleek het ding al defect, ik ben teruggerend naar de winkel, die verwees me naar MS.

Ik MS gebeld, situatie uitgelegd, was allemaal geen probleem, ik hoefde alleen het serial door te geven en m'n adres en hij zou opgehaald worden per koerier binnen 4 werkdagen.

De volgende ochtend (vanmorgen) stond UPS al voor de deur, ik heb de doos meegegeven maar vergeten het bonnetje erbij te doen, ik weer MS gebeld en uitgelegd maar dit was geen probleem.

Volgens de koerier worden Xboxen meestal binnen een dag of 3 a 4 weer gemaakt en terugbezorgd. Hij gaf me zelfs z'n mob nr zodat ik em kan bellen of ie al binnen is as vrijdag en hij vondt het dan geen probleem om dan even buiten de stad te rijden om het ding weer af te leveren.

Maw, bel MS.. en probeer het.

Hoezeer en vaak er ook gekankerd wordt op MS, ik vind dit een verbluffend staaltje van klantvriendelijkheid. Kunnen een hoop bedrijven wat van leren.
Pagina: 1