Toon posts:

licht snelheid maar dan terug

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
als je met 1 klok in een shuttel gaat naar bv de maan ga je snel als je dan terug komt loopt jou klok achter dus ben je terug gegaan in de tijd.
als je nog veel sneller gaat bv licht snelheid dan loopt ke klok nog verder achter welke snelheid moet je dan hebben om je klok weer op de juiste tijd te krijgen (nee niet goed zetten of zomer/wintertijd)

in het uiterste geval je gaat terug in de tijd om bv te kijken wat er gebeurt is maar je kan in te toekomst niemand waarschuwen of kan je toch vooruit in de toekomst.

weet niet of deze al eerder behandelt is ik heb hem iig niet gevonden heb nu een paar pilsjes op en dacht er in eens aan.
mischien een andere.

In de natuur zorgen de roofdieren ervoor dat de zwakkere prooi dieren eerst opgeruimt worden.
als je dat nu over zet naar je eige lichaam.
alchol maakt hersen cellen kapot maar als dan de zwakkere eerst gaan worden je hersens efficienter. heb ik ooit gehoort van theo maassen geloof ik.

maar daar gaat het niet over de eerste vind ik leuker

(sorry voor mijn verwarrende bericht maar het valt niet mee na een avond stappen en morgen weet ik niet meer wat ik tikken wou)

• Zeus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01:15
hahahhaaha :P. Man slaap jij maar lekker uit en dan hebben we het er morgen nog wel over! :z

(is trouwens kut doordeweeks uitgaan, gister feestje gehad vandaag brak op school je wil niet weten :r )

"Zeus was so enamored by Europa that he decided to seduce and ravage her. "

• Expander
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Hmm, volgens mij klopt je eerste zin al niet helemaal.

Als ik logisch nadenk kom ik juist andersom uit.

Expanding the inexpandable

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:01

GeeBee

Oddball

Er is is wezenlijk verschil tussen achteruitgaan en langzamer vooruit gaan.

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

• Confusion
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-03-2024

Confusion

Fallen from grace

(sorry voor mijn verwarrende bericht maar het valt niet mee na een avond stappen en morgen weet ik niet meer wat ik tikken wou)
Dan kan je het hier nalezen en een nieuw topic starten als je het nog steeds interessant vind, want dit is onbegrijpelijk en kaart bovendien volstrekt verschillende onderwerpen aan. Schrijf het de volgende keer even in een bestandje weg en start naar aanleiding daarvan een topic.

Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?

Dit topic is gesloten.