www.diovisuals.co,
Mijn mening: Illustrator
zo.
O ja dit topic heeft niet veel bestaansrecht ofzo
[ Voor 34% gewijzigd door Willem op 09-01-2004 00:16 ]
Je kan op de adobe site een trial versie downloaden van Illustrator, dan kan je zelf kijken of je al dan niet "moet" overstappen.
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
iets wat ik wel aan den lijve heb ondervonden als ingewikkeld is dat het wanneer je bv drukwerk maakt het nog wel eens moeilijk kan zijn een goede drukker te vinden; die willen vaak al snel dat je eea converteerd naar ai tje zodat zij het direct kunnen verwerken. krijg je weer problemen met uitlijnen, centreren, ed, maar als je daar een maal slim in bent kun je dat vlgs mij ook gewoon zo oplossen.
aan andere kant heeft cdr voor een groot deel wel weer gewoon de functionaliteit om bv websites ed te maken, dus doe je dat dan is er weer niks aan de hand.
wat mij betreft dus gewoon een kwestie van smaak en wat je handig vindt.
Through meditation I program my heart to beat breakbeats and hum basslines on exhalation -Blackalicious || *BetuweKees was AFK; op de fiets richting China en verder
Nee, niet de hele industrie gebruikt illustrator. In Nederland word grotendeels Illustrator gebruikt maar bijvoorbeeld in Duitsland word Corel Draw veel meer gebruikt. Ik geloof niet dat C.D echt veel verschil maakt met Illustrator. Het probleem is dat Corel een huis tuin en keuken imago heeft opgebouwd door dat ze het daar jaren geleden meer op mikte. Nu zijn ze echt professionele progs gaan maken.Beaves schreef op 09 januari 2004 @ 00:19:
Het feit dat de hele industrie Illustrator gebruikt zegt al genoeg
Je kan op de adobe site een trial versie downloaden van Illustrator, dan kan je zelf kijken of je al dan niet "moet" overstappen.
www.diovisuals.co,
Waarom? omdat jij blindelings voor Illustrator gaat?willem169 schreef op 09 januari 2004 @ 00:16:
Ja
Mijn mening: IllustratorCoreldraw
zo.
O ja dit topic heeft niet veel bestaansrecht ofzo
www.diovisuals.co,
En omdat ik dan nog steeds voor Illustrator ga.
waarom?willem169 schreef op 09 januari 2004 @ 00:41:
Ja. En omdat ik beide programma's ken.
En omdat ik dan nog steeds voor Illustrator ga.
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
disjfa.nl
Jammer dat dit hele topic uberhaupt nog open is.
disjfa.nl
Dit topic is gesloten.
![]()