Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

UT over LAN, server noodzakelijk?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is het echt nodig om een server te draaien, als met vier man over een Lan UT speelt? Of kan het ook als 1 van de spelers host is?
Thanks

• LoekieLeeuw
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

LoekieLeeuw

Finishing move: Batista Bomb

(overleden)
Correct me if im wrong:
Volgens mij kan gewoon een van jullie een multiplayer game hosten. Je hoeft dus niet een dedicated server ofzo te starten.
Ik zelf heb eigenlijk alleen ervaring met 2 pc's aan elkaar geknoopt in een netwerk en dan start degene met de snelste pc + meeste geheugen de multiplayer spel op en de rest joint... :)

Happy hunting :)

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-11 20:11

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Gaat makkelijk met een iemand die server is, zeker met maar 4 man :)..
Gewoon de snelste server laten zijn... (oh diegene zal evt zijn resolutie etc iets aan moeten passen :)...

Verwijderd

Topicstarter
Dacht ik al, ja. Bedankt, kunnen we lekker gaan fraggen aankomend weekend ;)

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:53

admiral866

The King Personality Disorder

vanaf hoeveel heb je dan een dedicated server nodig ??

• Gallus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:32

Gallus

Cheesy

Als ik nou een p3-450 met 256MB heb en een p3-733 met 128mb, wie moet er dan hosten?

Dus megabytes, of megahertzen?

All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.

• Twilight Burn
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-11 13:11
vanaf hoeveel heb je dan een dedicated server nodig ??
Vanaf het moment dat het zelfs op je snelste pc in de laagste resolutie onspeelbaar is (dat is dus al met 2 man bij ons op school, maar ja, pc's zat daar, dus daar klaag ik niet over :))

Verwijderd

Op maandag 11 december 2000 19:15 schreef Gallus het volgende:
Als ik nou een p3-450 met 256MB heb en een p3-733 met 128mb, wie moet er dan hosten?

Dus megabytes, of megahertzen?
Ik zeg megabytes.

Verwijderd

Mbs/Mhz.
Hmm..goeie vraag, aangezien UT nogal een CPU monster is zou ik het gewoon ff uitproberen welke het snelste is.
Als je echt met veel spelers wilt spelen is het niet eens van toepassing, want dan draai je gewoon een dedicated!

BV die 450 kan sneller zijn met UT als die een beeje voodoo heeft. Anders prag je ff dat geheugen bij hem erin..(Wel ff paspoort/rijbewijs vragen, anders "vergeet" hij het vast)
Pagina: 1