DJ Software voor 640*480

Pagina: 1
Acties:

• Al_Dodge_Bundy
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-09 11:15
Kent er iemand DJ software welke draaid op 640*480, liefst op een oude (pentium 266 Mhz/64Mb) pc?

Bvd Mark

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:38
Lijkt me best onhandig met alle zaken op zo'n lage reso. Zoveel zal er niet zijn, waarom probeer je niet eens zelf wat?

|>

• Zeus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 00:01

"Zeus was so enamored by Europa that he decided to seduce and ravage her. "

• Mindwalker
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-05 22:36

Mindwalker

zappen is zinloos

Wat voor 'DJ software' bedoel je? Om te produceren of om te mixen op feesten?

Fruityloops is een programma om muziek mee te produceren. Mocht je willen mixen, dan zou je eens naar oudere of simpelere versies van Native Instruments' Traktor (in verschillende uitvoering verkrijgbaar) of BMP Studio kunnen kijken. Ik weet alleen de exacte specificaties niet, maar het helpt je alvast op weg. Ik denk alleen wel dat de meest recente versies dus moeizaam of niet draaien op een pentium 266 :)

I know I'm dead on the surface, but I am screaming underneath

• Al_Dodge_Bundy
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-09 11:15
Ben eigenlijk opzoek naar een stukje software waarmee ik mijn (oude) laptop kan gebruiken om bijv op een feestje wat nummers door elkaar te mixen.

WinAmp is daar bijv. niet zo geschikt voor.
BPM studio uiteraard wel, maar die is inderdaad veel te "krachtig" voor mijn oud gebakje....

Verwijderd

Al_Dodge_Bundy schreef op 08 januari 2004 @ 23:05:

BPM studio uiteraard wel, maar die is inderdaad veel te "krachtig" voor mijn oud gebakje....
Probleem had ik ooit ook. Na lang zoeken kwam ik uit bij PCDJ (Red in dit geval). Is er in een aantal uitvoeringen, waarbij ik de PCDJ FX links zou laten liggen, want die is sowieso te zwaar. Het draaide altijd goed bij mij en volgens mij moet de resolutie ook geen probleem zijn.
Check PCDJ

• Qui-Gon Jinn
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-07-2025
Heb je ook al gekeken naar MJ Studio van D-Lusion?

www.d-lusion.com
Pagina: 1