Harman Kardon iSub en Soundsticks -> pc?

Pagina: 1
Acties:
  • 195 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Sa1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-04 21:29
topic says it all...

Ben namelijk al een poos op zoek naar rlx'te pc speakers , 2.1 is goed genoeg. Nu kwam een maat van me aanzetten met een MAXIM, daar staan dus die Harman Kardon iSub & Soundsticks in.

Ik heb die dingen dus al een x in 't echt bezig gehoord, en dat geluid is echt om te kwijlen dus die wil ik ook. Echter zijn deze alleen voor de mac.. wat niet erg handig is voor mij aangezien ik een simpele pc heb.

In andere topics had ik gelezen dat apple zijn spullen aansluit met 2.5mm plugjes, en dat je die kunt omzetten naar de standaard 3.5mm, echter gaan deze op USB dus dat gaat niet lukken..

Weet iemand of het mogelijk is om geluid uit deze boxen te krijgen op een pc???
Heeft iemand daar ervaring mee? Of is het gewoon een kwestie van kabels doorknippen en dan 3.5mm plugjes der aan solderen (wat overigens niet goed zal doen aan de kwaliteit van het geluid denk, en dus ook zonde is van mijn 200 euro investering).

Verwijderd

alleen voor Mac, en de drivers zitten in het OS ingebakken...

Hier de tech Support van harman.

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:55

voodooless

Sound is no voodoo!

Er zijn binnenkort ook nieuwe soundsticks, SoundStick II heten ze. Deze hebben ook een analoge ingang en werken dus ook op een PC.

[ Voor 5% gewijzigd door voodooless op 08-01-2004 23:24 ]

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• Sa1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-04 21:29
deepspace schreef op 08 januari 2004 @ 23:24:
Er zijn binnenkort ook nieuwe soundsticks, SoundStick II heten ze. Deze hebben ook een analoge ingang en werken dus ook op een PC.
Wow tegek, weet je ook wanneer die komen en of ze net zo goed geluid geven als deze?

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:55

voodooless

Sound is no voodoo!

Sa1 schreef op 08 januari 2004 @ 23:25:
[...]
Wow tegek, weet je ook wanneer die komen en of ze net zo goed geluid geven als deze?
Nope, verder weet ik alleen dat de subwoofer beter zou moeten zijn.. waneer ze komen weet ik niet.

persbericht: http://www.businesswire.c...e.cgi?bw.010604/240065199

[ Voor 14% gewijzigd door voodooless op 08-01-2004 23:52 ]

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?