☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Wie is Negotiator?AW_Bos schreef op 08 januari 2004 @ 21:54:
Ik weet niet of er nog gebruik van wodt gemaakt,maar de GoT composer is flink verouderd. Misschien dat Negotiator nog ff zin heeft om deze te maken en up to daten. Want de layout is nog geeneens in Reactstyle
Of bedoel je Roelant?
Ondersteuning voor en ontwikkeling van deze feature is gestaakt
edit: dit bedoelde ik dus:
Layout: ©1998-2001 GoT
Composer: ©2000-2001 Negotiator
[ Voor 20% gewijzigd door Remy op 08-01-2004 22:02 ]
Dat ding staat eik. meer voor de nostalgie nog online, ik had niet het idee dat iemand 'm serieus nog gebruikte. Is nog uit de tijd dat smilies op GoT zelf niet klikbaar waren op enzo
Maareuhm, wat probeer je te bereiken met je startpost eigenlijk? Het is geen officieel supported onderdeel van GoT, dus in die zin niet GoT of LA related?
[ Voor 22% gewijzigd door Roelant op 08-01-2004 22:07 ]
Mooi voor het archief net zoals sommige screenshots van het oude GoT met Gathering Of Tweakers ipv een banner daarboven
"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
niet helemaal jatten he? Er komt wel een nieuwe GoTheader inRoelant schreef op 08 januari 2004 @ 22:09:
Ik denk dat je dan van scratch mag beginnen
(anders noemt men het ook wel 'ns ordinair jatwerk)
[ Voor 3% gewijzigd door AW_Bos op 08-01-2004 22:18 ]
Ik vraag me af wat dit topic uberhaupt in Lieve Adjes doet ?
Dat Roelant crew is, wil niet zeggen dat je hem ook voor prive projectjes hier kan aanspreken
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Dit topic is gesloten.