Toon posts:

Vernieuwen monitorkabel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het blijkt dat er een breuk of iets dergelijks in mijn monitorkabel / stekker zit. Ik wil er daarom een nieuwe opzetten. Er zit echter geen stekker aan de monitor kant van de kabel dus die zal wel gesoldeerd zitten. Zijn deze kabels te koop (1x soldeer en 1x stekker), zo ja waar en is dit goed zelf te doen?

Alvast bedankt voor de reacties!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:10

Exirion

Gadgetfetisjist

Je kunt iemand zoeken met een defecte monitor waarvan je de kabel kan gebruiken (op universiteiten wordt er nog al 's wat troep te krabbel neergelegd voor studenten), of informeren bij een electronica zaak. De connector is zeker los te krijgen, en een bijbehorende kabel ook. Je moet dan alleen wel alles zelf aan elkaar solderen, maar als je een beetje kunt solderen dan stelt het weinig voor.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Hoe duur is zon kabeltje? ben maar een arme scholier en bij comp winkel hadden ze ze niet en zeiden ze dat ik dan mar een nieuwe monitor moest :/

• Wimmel
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:53

Wimmel

Hello

Kijk iig eerst ff in je monitor, regelmatig zit daar toch een soort connector. Via fabrikant spare kabel proberen te regelen.

Men are from Mars, women are meteors crashing into Mars.
Discogs

• Dr Nix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-07 12:42

Dr Nix

a.k.a. Dr. Nix

Zou je niet veel last krijgen van vervorming als je zelf soldeert?
Het is toch een hoogwaardig analoog signaal dat erdoor gaat... Heeft iemand dit btw al eens gedaan?

Een koe is en blijft een merkwaardig beest!

Verwijderd

Moet ik er ff 1 van een oude monitor afknippen en opsturen? Stuur me dan even een email ( frank@danceclassics.org )
Pagina: 1