Toon posts:

[98] Excel document alleen- lezen bestand*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
krijg van vriendin bestand "alleen-lezen" dat gemaakt is met W98 , in excel 2000 en ze kan het niet meer openen om te bewerken , ook al heeft ze het op haar pc gemaakt , ik heb office xp maar kan het ook niet openen , kan iemand me daarvoor oplossing geven , het probleem is dat met alleen-lezen uit te vinken het bestand nog altijd niet kan geopend worden , het is excel bestand , en ik krijg melding dat "het bestand kan niet worden geopend , het is mogelijk alleen-lezen-bestand of bestand is beschadigd " in excel , mijn OS is XP Pro , kan dit bestand alsnog worden geopend en zo ja op welke manier ,

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2004 09:31 ]

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:20

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Wat heb je zelf al geprobeerd?
Ik gok dat je de eigenschappen van het ding gewoon in de windows-verkenner kunt veranderen, alleen-lezen er af halen en dat zou het wel eens kunnen zijn.

Welkom op GoT

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

walter857,

Welkom op GoT :)
Op GoT hebben we een aantal richtlijnen opgesteld waar aan een topic moet voldoen (je weet wel, die Registratievoorwaarden en faq die je gelezen hebt toen je je registreerde). Kortweg, zijn dit de belangrijkste punten:
  • Voordat je een topic opent - toon zelf even initiatief. Zoek bijvoorbeeld even rond (op Google en op GoT), en neem wat je al gevonden hebt op in je topicstart.
  • Kies een duidelijke topic titel - waarin je je probleem omschrijft - zie ook de forum specifieke policy (zo zien we in Windows Operated Systems graag dat het OS tussen vierkante haakjes staat, zoals alle andere topics in dit forum ook hebben ;) )
  • Omschrijf je probleem duidelijk en helder - zorg ervoor dat er geen verwarring kan ontstaan over wat je bedoelt
Ik snap van je start post niet zo heel veel eigenlijk - wat is nu precies het probleem? Kan je het nog wel openen? Kan je het niet meer bewerken? Vraagt hij soms om een wachtwoord?

Probeer even je topicstart aan te passen aan wat ik hierboven schrijf, en verder wens ik je veel plezier op GoT :)