Toon posts:

slechte games kwaliteit door scherm?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Sapphire Radeon 9600PRO.
Een CTX Monitor, 17", 1769SE.

Als ik games speel, heb ik de indruk dat men beeld schokt, maar dat ligt niet aan men vidkaart denk ik, want als ik fraps draai, gaat dat nooit onder de 60fps.

Nu is de simpele vraag (die ik nergens heb kunnen vinden), kan het zijn dat het beeld schokt/slecht is door je scherm? Ik dacht van niet, omdat een scherm maar gewoon beelden moet doorsturen, maarja, bij 3dmark 03 heb ik 3.800 punten, en daar schokt het niets enzo, alleen bij games, en het is bij alle games.

M.a.w. als ik een nieuw scherm koop? gaat dat dan weg zijn?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als je een ander scherm koopt ben je niet echt van het probleem af, omdat het scherm zelfs niets hoeft te verwerken. Dus je kunt beter even het probleem op gaan zoeken.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:18
Nee, het door jou omschreven probleem zal niet aan het scherm liggen. Kijk eens naar de instellingen van je videokaart (b.v. Vsync en dat soort zaken).

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

Topicstarter
yup, Vsync staat aan, af help niets. Mja, soms gaat het goed, soms niet, very weird. Clean windows help ook niets, driver veranderen ook niet. Wel goeie score bij 3dmark --> zeer proper beeld :? AGP4x/8x help ook niets, Fastwrite aan/uit ook niets, instellingen in games ook niets. Buiten 800*600 op low ofzo