[w2k] r. muisknop hang als netwerkkaart naar modem aan staat

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• geez
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-04 20:04
Sinds vanmiddag hebben ik en mijn broertje het volgende probleem:

Als ik de verbinding naar de chello modem (com21) aanzet, oftewel om internet te hebben, duurt rechtermuisknop op een bestand/directory etc. gewoon makkelijk 30 sec, of pc word compleet instabiel. Mijn broertje staat op een andere netwerkaansluiting met een crosscable achter mijn pc, zodat hij ook internet heeft.
Heef altijd perfect gewerkt. Maar hij heeft er ook last van! Zet ik de netwerkkaart die verbinding heeft met het chello modem uit, nergens problemen mee.

Wat ik heb geprobeerd:
- Modem opnieuw starten
- Netwerkkaart opnieuw installeren
- Netwerkkabels omdraaien (en instellingen natuurlijk omwisselen)

Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Heb je heel toevallig NAV draaien? Zo ja, moet je eens kijken in Windows traag of problemen met Norton producten?

Virussen? Scan ze hier!

• geez
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-04 20:04
thx! precies wat ik zocht. NAV > eraf.. genoeg verstand om zonder virusscanner te doen voor een tijdje :P

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

geez schreef op 08 januari 2004 @ 21:36:
thx! precies wat ik zocht. NAV > eraf.. genoeg verstand om zonder virusscanner te doen voor een tijdje :P
Nou... zonder virusscanner is ook niet echt verstandig. Neem dan een andere virusscanner, zoals bijvoorbeels Kasperky of McAfee ofzo. Anders zit je straks onder de virussen :)

Virussen? Scan ze hier!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Zie dus Windows traag of problemen met Norton producten?. Geen goede reclame voor ze :X

En geen vscan hebben is inderdaad niet een heel goed idee afhankelijk van wat jij en de rest van het huishouden met je PC doen :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.