Heeft iemand ervaringen met de DTT2500 Digital van Creative? Ben namelijk nogal aan het twijfelen. (Wil hem gebruiken voor PC-DVD/DivX/games).
leuk setje, moet wel de nieuwe live hebben. Anders doet er één speaker niet.
sb live 5.1
sb live 5.1
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Verwijderd
Ik heb hem nu vanaf maart dit jaar. Ik gebruik hem vooral om DVD's te bekijken en ik moet je zeggen dat ik nog geen seconde spijt heb gehad..
Hij klinkt als een huis en 5.1 Ac3 klinkt echt fantastisch..!
Ook DivX films klinken top, net als games (bv/ halflife)...
(voor deze set hoef je gEEn 5.1 live te hebben, maar de SB-live.. mooiste is als er een digital out op zit)
(voor deze set hoef je gEEn 5.1 live te hebben, maar de SB-live.. mooiste is als er een digital out op zit)
Op maandag 11 december 2000 10:59 schreef mistered het volgende:
Ik heb hem nu vanaf maart dit jaar. Ik gebruik hem vooral om DVD's te bekijken en ik moet je zeggen dat ik nog geen seconde spijt heb gehad..
doen al jouw boxen het dan
Verwijderd
Ja natuurlijk doen al mijn boxen het..
Jij bent (denk ik) in de war met de DTT2200. Die is speciaal voor de SBlive 5.1.
Mijn DTT2500 zit via de SP/DIF out van mijn Sblive aangesloten op de ingang van mijn DTT.
Nogmaals: geluid is fantastisch..
Jij bent (denk ik) in de war met de DTT2200. Die is speciaal voor de SBlive 5.1.
Mijn DTT2500 zit via de SP/DIF out van mijn Sblive aangesloten op de ingang van mijn DTT.
Hoezo MOET je er een SBLive! bij hebben?
Ik wil DVDs gaan kijken met een MPEG2 decoderplankje met SP/DIF out, dat werkt toch ook?
Ik wil DVDs gaan kijken met een MPEG2 decoderplankje met SP/DIF out, dat werkt toch ook?
Opes je hebt gelijk,blond he|:(Op maandag 11 december 2000 11:13 schreef mistered het volgende:
Ja natuurlijk doen al mijn boxen het..
Verwijderd
Ja hoor..
Ik heb hier ook een Mpeg plankje (Hollywood plus)aangesloten opde DTT2500, maar als je nou ook nog spellen wilt spelen en DivX wilt bekijken neem ik aan dat je dat geluid toch ook uit die set wil krijgen ??
Ik heb hier ook een Mpeg plankje (Hollywood plus)aangesloten opde DTT2500, maar als je nou ook nog spellen wilt spelen en DivX wilt bekijken neem ik aan dat je dat geluid toch ook uit die set wil krijgen ??
ja, maar er zijn toch ook analoge ingangen?
(Heb nu een Turtle Beach Montego A3D zonder digitale uitgangen).
(Heb nu een Turtle Beach Montego A3D zonder digitale uitgangen).
ja twee analoge ingangen voor perfect 4point surround sound of natuurlijk stereo. spdif zit erop en die speciale creative din
Bedankt!
In UT zit een optie voor externe surround-receiver, welke uitgang & ingang gebruikt dat dan?
In UT zit een optie voor externe surround-receiver, welke uitgang & ingang gebruikt dat dan?
Ik heb sinds twee weken een DTT 2500 en ik ben over de geluidskwaliteit erg te spreken, zeker bij DVD.
De enige minpunten zijn dat hij zijn instellingen (CMSS stand bv.) weer kwijt is als je hem aan en uit doet en dat er geen koptelefooningang op zit (lastig, want counterstrike spelen met mensen in de kamer is zo wel erg lastig).
De enige minpunten zijn dat hij zijn instellingen (CMSS stand bv.) weer kwijt is als je hem aan en uit doet en dat er geen koptelefooningang op zit (lastig, want counterstrike spelen met mensen in de kamer is zo wel erg lastig).
SB-L!ve Platinum met DTT 2500 ROELT
Verwijderd
Ik ben ook eem ZEEER tevreden gebruiker van deze wonder set, hij is fantastish met DVD's(kijk maar naar Gladiator en Matrix en overtuig jezelf:9) Een zeer goede set voor een goede prijs, en ik verwacht niet dat iemand er negatief over kan spreken. Mocht je het nog nit door hebben: Je zit gebakken met deze set en moet hem maar snel halen
Verwijderd
Ik heb de Live!platinum en de DTT2500 digital nu driekwart jaar in huis en kan het je aanraden.
Heb er al veel plezier van gehad en DVD kijken is een genot .
Spelletjes doe ik met kop telefoon op en dan is die aansluiting via de live drive wel een verademing .
Heb er al veel plezier van gehad en DVD kijken is een genot .
Spelletjes doe ik met kop telefoon op en dan is die aansluiting via de live drive wel een verademing .
Idd, hier nog zo'n uiterst tevreden gebruiker, heb em ook al een half jaartje inmiddels en DVD's kijken hiermee via mijn Creative DXR3 is gewoon
Verwijderd
Same here, die heb ik ookOp dinsdag 12 december 2000 10:24 schreef kazuka het volgende:
Idd, hier nog zo'n uiterst tevreden gebruiker, heb em ook al een half jaartje inmiddels en DVD's kijken hiermee via mijn Creative DXR3 is gewoon![]()
![]()
Verwijderd
Yeah, ik hou gewoon van creative spullen... zeker nadat ik de DT2500 gekocht had. Echt cewl shit, dat merk zie ik als De 'Pioneer' onder de computeraudio.
Altec Lansink wat nu ook in de verkoop is hier en daar komt verdomt goed in de buurt! Voor 270 heb je een setje (vette basskist, zelfde maat als de sub van 2500) en 2 hele kleine tweeters. Lijken bijna rechtopstaande messen die 2 kleine tweetertjes vasthouden.
Komt me toch een vet geluid uit, voor dat geld! De DTT2500 blaast hem der wel letterlijk uit
Altec Lansink wat nu ook in de verkoop is hier en daar komt verdomt goed in de buurt! Voor 270 heb je een setje (vette basskist, zelfde maat als de sub van 2500) en 2 hele kleine tweeters. Lijken bijna rechtopstaande messen die 2 kleine tweetertjes vasthouden.
Komt me toch een vet geluid uit, voor dat geld! De DTT2500 blaast hem der wel letterlijk uit
Het enige wat de DTT2500 vereist is een SPDIF-out op je geluidskaart!
Dus een live player voldoet ook hoor
Dus een live player voldoet ook hoor
Verwijderd
Ik heb een DTT2500D, maar sinds net kraken de boxen opeens om de minuut....
ik weet ECHT niet wat het is en volgens mij horen de boxen niet stuk te gaan als je de geluidsknop op de helft of meer zet(dit was voor een demo, standaard staat ie op een kwart, en dan heb ik het over de "kwart voor X stand" dus onder het tweede stipje(snap je het nog?)
graag info van die echte sound mensen die hier vast rondlopen....
ook, wilde ik graag weten welke poort nou precies de digital out is van je sblive! 1024 ik had namelijk een OEM versie
ik weet ECHT niet wat het is en volgens mij horen de boxen niet stuk te gaan als je de geluidsknop op de helft of meer zet(dit was voor een demo, standaard staat ie op een kwart, en dan heb ik het over de "kwart voor X stand" dus onder het tweede stipje(snap je het nog?)
graag info van die echte sound mensen die hier vast rondlopen....
ook, wilde ik graag weten welke poort nou precies de digital out is van je sblive! 1024 ik had namelijk een OEM versie
Dat kraken had een vriend van mij met zijn dtt 2500 ook eventjes, maar dat is nou weer weg geloof ik.
Ik ben in ieder geval ZEER tevreden met mn DOLBY DIGITAL AC-3 DTT-2500.
Oh ja, als je coaxiale uitgang op een ouwe live zonder gele digitale uitgang op de achterkant wil bouwen, zet dan eerst je compu uit voor je gaat solderen (ik heb nu dus een niuwe live value)
Ik ben in ieder geval ZEER tevreden met mn DOLBY DIGITAL AC-3 DTT-2500.
Oh ja, als je coaxiale uitgang op een ouwe live zonder gele digitale uitgang op de achterkant wil bouwen, zet dan eerst je compu uit voor je gaat solderen (ik heb nu dus een niuwe live value)
Verwijderd
hmmmmz.....
hier heb ik niet echt veel aan, toch bedankt, maar zou iemand mij kunnen zeggen (met visuele ondersteuning!:9~
) wat nou precies de digital out is (laten we het zo zeggen; ik heb geen soldeerbout)
hier heb ik niet echt veel aan, toch bedankt, maar zou iemand mij kunnen zeggen (met visuele ondersteuning!:9~
Verwijderd
Ik heb die set (DTT2500 + SbLive) dus ook (Hij roeleert zwaar de pan uit) en wisten jullie dat je ook nog 130 piek ofzow kan terugkrijgen??? Maar dit kan alleen als je dus én de DTT2500 koopt én een Sblive!. (Maakt niet uit welke SbLive!)
Ik zie op de website van alternate ook een andere Dolby Digital set staan: de Jazz Dolby Digital 5.1
Ingangen: 3,5mm
Uitgangen: 3,5mm
Prestaties: 2000 Watt PMPO
Frequentiebereik: 47 Hz tot 20 KHz
Info: Set bestaat uit 1 subwoofer, 5 sattelietspeakers, magnetisch afgeschermd, AC3 Decoder
Hij is niet erg duur (f 279,-) Heeft iemand deze en is het wat?
Info: Set bestaat uit 1 subwoofer, 5 sattelietspeakers, magnetisch afgeschermd, AC3 Decoder
Kep net ff op http://www.soundblaster.com rondgeneusd... maar kon niets vinden....Op donderdag 21 december 2000 19:04 schreef Tweakert het volgende:
Ik heb die set (DTT2500 + SbLive) dus ook (Hij roeleert zwaar de pan uit) en wisten jullie dat je ook nog 130 piek ofzow kan terugkrijgen??? Maar dit kan alleen als je dus én de DTT2500 koopt én een Sblive!. (Maakt niet uit welke SbLive!)
URL??????
Verwijderd
Volgens mij ontbreekt hier de Dolby Digital decoder (zelfde verhaal als met een Creative DT2200) en werkt dus alleen op een SB Live Platinum 5.1 (of zo, in ieder geval met een Dolby Digital decoder on-board). Ik ben geen expert op dit gebied, maar volgens mij zit ik er met deze uitspraak niet ver naast. 
B.t.w., volgens mij is dit 'm:
http://www.jazzspeakers.com/Speaker-htm/9902.htm
B.t.w., volgens mij is dit 'm:
http://www.jazzspeakers.com/Speaker-htm/9902.htm
Op vrijdag 22 december 2000 11:45 schreef B@RT het volgende:
Ik zie op de website van alternate ook een andere Dolby Digital set staan: de Jazz Dolby Digital 5.1
Hahaha, 2KW
. Ik vraag me af waarom Ampco nog hun Synco systeem gebruikt, dit is veel goedkoper
.
En dit ding heeft trouwens geen AC3 decoder aan boord.
Jag
En dit ding heeft trouwens geen AC3 decoder aan boord.
Jag
Pagina: 1